2012年6月19日星期二

海狗bb 飯糰盒



嘩!琴日我介紹比你地o個個電蒸午餐盒,我一Post條link出嚟,好快就有人同我講已經賣到斷左貨。咩原來我個Blog咁多人睇ga咩?睇嚟我要即刻聯絡o個間公司,問佢地收返d介紹費先至得!hahahaha........
想買又買5到嘅Blog友5洗失望,因為淘寶5係淨得呢間公司有得賣呢個電蒸午餐盒,有d公司賣得重平tim呀~不過講到大陸電器呢家o野,都係5好貪平la,橫掂買到最貴都係講緊幾十蚊之ma。



我o係小王子9歲o個陣開始做"嘩!Box",初初係就咁影張相放o係自己個Face Book 度嘅~後來就開始開Blog寫小王子天地。之後d朋友話我整得咁靚,不如o係FB度開個Fan Club la咁,我5識開,佢直頭幚我開埋tim!所以o係Face Book度我有個Fan Club叫小王子廚房,每日都會有好多Blog友o係o個度問我o野嘅。

      http://www.facebook.com/pages/小王子廚房/184202804994

其實你地睇返好早期嘅小王子天地,你地會發覺o個時我無咩講,每編Blog都好短。後來寫下~寫下~就越寫越長,小王子又真係鬼咁多攪笑o野喎,所以我時時都話我出本"小王子101件攪笑事件簿"會快過我出本食譜。

又再之後我寫下寫下,又將小王子所有同學仔都改哂代号,如果你有追開小王子天地嘅話,咁一定記得燒烤叉、雞泡魚、肥Chris同技安.......佢地,因為佢地嘅攪笑故事陪我地過左無數個美麗清晨。最初個個嚟睇小王子天地嘅人都係因為我o個個"嘩!Box",但係隨住小王子天地越嚟越多人睇,竟然出左一班鍾意追文而5係睇相嘅Blog友,佢地嚟小王子天地係為左睇小王子嘅故事。就o係o個個時候我開始有另一個諗法,就係用小王子天地記錄住所有小王子嘅童年,到小王子大個o個陣送比小王子做禮物,雖然小王子5識睇咁多中文,之但係只要小王子天地一日o係個網度,小王子幾時都可以睇到la~話5定小王子第日識左個HK女朋友,咁佢個女朋友米可以讀比佢聽law!hahahaha......
小王子知我一路都有寫Blog,但係佢無"Blog"呢個Concept,所以從來都無問我係咩嚟。今個term小王子o係"聚寶盤"轉讀日文,本來可以揀讀中文or日文嘅,不過小王子話要學日文,等第日幚我釋食譜喎~所以小王子揀左讀日文。咁教日文o個個日本娃娃叫佢地o係屋企帶d有開日本嘅o野返去,小王子同我講o個陣,我話﹣﹣>
"咁你帶我個Blog返去la~show佢我地d"嘩Box" law!"
就係咁~小王子終於第一次睇到我個Blog o勒。不過佢重係5係好明咩係Blog,我同佢講﹣﹣>"呢個係媽媽嘅Digital Diary"

小王子﹣﹣"o我~"

佢即刻明哂!

其實小王子一個月大,我就開始晚晚講故事比佢聽,我知o個時小王子未識聽我講乜,但係我想養成佢第日大個晚晚睇書同聽故事嘅習慣ma~所以就算小王子得一個月大,我都晚晚坐o係佢bb床邊講故事比佢聽。

但係而家~
小王子晚晚都要我讀Blog比佢聽,由Bed time story變左做Bed time Digital Diary。家下小王子每晚淋瞓前,我都同佢一齊坐o係床度讀Blog。小王子聽返佢以前發生過嘅事,笑到反肚咁濟。原來寫Blog都係一個親子活動嚟gar喎!!!

PS.琴日我話小王子返埋今個禮拜就放兩個星期假,原來5係~佢5至放兩個禮拜,小王子放到17/7,所以要到17/7之後至會再Post "嘩!Box" o勒~