2010年6月24日星期四

細菌小子三文治盒+菜乾豬骨湯



今日呢個"嘩包" 係呢個term嘅最後一個飯盒,下個禮拜開如,小王子就連放3個禮拜假o勒~yeah!!又可以瞓晏d lu~希望o係呢個term break,可以整第d新野!

我發現自己越嚟越鍾意面包超人!其實我一次都無睇過呢套於通,但係我一路都覺得面包超人個樣係勁勁勁得意嘅~而今日整嘅呢隻細菌小子,我睇佢個樣,一直都以為佢係壞人嚟。琴晚我search下,至發現原來佢係忠ga bor!hahaha......
我時時都覺得呢隻細菌小子個樣係超級"拾熟狗頭",但係又覺得佢勁得意喎!多得blog友akiko話我聽,原來呢假野叫做"細菌小子"!

前日我問有係blog友知5知邊度有呢樣野賣~
http://www.rainbowsugarcraft.co.uk/shop/15mm_Diamante_Cake_Wrap.htm
好多謝大家嘅熱心幚忙!原來佢係叫做"水鑽爪鍊",真係5講5人知law!

不過,羊毛出在羊身上。我買得貴,個蛋糕自然要賣得貴ga la~~你地話係米先?呢個就係對新人揀,話要嘅cake o勒~老實講,我覺得呢個款好老土。But又5係我結婚,我鍾5鍾意5係重點。佢比錢,我米照做law~不過,當佢地一聽到整呢個蛋糕嘅價錢,真係嚇親。hahaha......佢show我張相o個時,我都已經同佢兩個講~"一定5平喎!d裝飾好貴ga~" 重即刻話要揀過第個款tim!今朝一早,佢地send左個蛋糕相比我﹣﹣唉~又係水鑽!o~k~我諗我知道佢地鍾意d咩o勒~所以而家我要開始search一d"閃令令"嘅結婚蛋糕相send比佢地睇!真係由排攪呀~


>