2010年9月16日星期四

香蕉合桃蛋糕﹣Banana bread


Sorry呀~Blog友們!琴日我5小心set左5準留言,所以你地琴日留5到言呀!後來到晏就小王子爸爸問我係米尊登set咁嘅~我至知道咋!

星期二小王子去Camp o個陣,我淨係放低佢o係學校,無等到佢上旅遊巴。我記得小王子第一次去camp係三年級,兩日一夜ga啫~有床瞓嘅,5係今次呢種Wild Camp嚟。o個次我留o係學校度,等到小王子上埋旅遊巴至走,嘩~我好好好5捨得佢呀!差d喊出嚟咁濟,後來返到屋企,頂到晏就11點幾,真係喊左出嚟~因為好掛住小王子。所以今次我5送佢上巴士na~我好鬼眼淺ga!

小王子爸爸話佢好掛住小王子,其實我都係呀!時時諗﹣﹣"5知佢而家做緊咩呢?"

不過5知點解,無左王子嘅日子會長得咁緊要ga?一日好似變左有48小時咁。我平時係夜鬼嚟ga~真係晚晚一、兩點至瞓,呢兩日5知點解等極都等5到12點!嘩~間屋靜到呢~

5洗練琴真係好呀!其實...明明係小王子學琴ga之ma~因咩事我同小王子爸爸好似重辛苦過佢咁嘅?唉~諗下,諗下..早知就5好比

小王子學琴la!大家都5洗咁辛苦呀。呢兩嘅生活好似返返我同小王子爸爸未生小王子嘅時候咁呀,其實都幾嘆ga~鍾意去街去到幾點都得!鍾意幾時食飯又得!鍾意晚飯食咩又得!小王子o係度5得ga,佢要8點瞓,又要去學o野、又要練琴、又要做功課,小王子做咩都超慢ga~淨係食夜晚o個餐飯,次次小王子爸爸洗哂碗、執哂o野,小王子都未食完餐飯ga!所以我地日日嘅生活就係不停咁趕,趕做呢樣~趕做o個樣~好似要同時間賽跑咁ga!而且.........我好似有d強迫症咁嘅~樣樣都要跟足時間表做,6點一定要食飯、8點一家要瞓覺、幾點一定要返到屋企..........如果d o野一5同我個"時間表",我就會好5安樂,周身都5自左ga na!

呢個香蕉合桃蛋糕係我咁叫ga啫~呢度叫banana bread ga!but佢其實又5係面包嚟ga喎~不過呢度係咁叫,d鬼佬好鍾意食ga。上次我做狗(義工) o個陣,我日日都係賣哂呢樣野先ga!erm......佢又無蛋糕咁鬆,但係又5似面包咁乾身.......不過食嘅時候就係咁切到一片片,然後toast左佢,搽牛油嚟食嘅~我同小王子都5like ga!but小王子爸爸like bor~所以我親小王子5o係度就焗個比小王子爸爸做早餐law!