2011年9月29日星期四

小小熊貓三文治盒



小王子對國際象棋嘅熱愛,已經去到狂熱嘅地步。你地都知小王子一嬲都係個"字蟲"(只要有字就刨),好似大提琴咁,小王子一路都有刨呢幾個世紀以嚟最出名嘅大提琴手自傳嘅,真係本本都厚過字典ga!但係小王子就有理無理,總之有字就起勢咁刨。
小王子嘅格言係﹣﹣>



"悶就睇一次,吾悶就返睇幾十次!"


吾係講小,有d書小王子真係番睇左超過廿次。對於呢樣o野,我係最配服小王子嘅,因為身為小王子媽媽嘅我,除左食譜同愛情小說,其他有字嘅物體我係打死都5會睇嘅~好似o個d 八掛周刊呀咁,我都係立一立個標題ga啫!
小王子一路都有刨開有關國際象棋戰術同棋局嘅書嘅,呢~成本書無咩字,一味畫哂d棋局o個d書呢。一路以嚟小王子都係睇ga啫~最近我發現小王子開始睇一d出名國際象棋手嘅自傳(小王子自o係學校圖書館借返嚟嘅),同上網研究o個d世界出名嘅棋局。吾單止咁~有一日我重見到小王子攞左盒Chess出嚟,跟住棋局書裡面d棋局嚟擺,然後自己同自己捉咁嚟諗計破d棋局,佢重要玩到不亦樂乎,又笑又自言自語咁。
 我心諗﹣﹣>
 "仔呀~你真係變態gar!"


下個禮拜開始,小王子就放兩個week Term Break o勒。之但係佢就參加左7日Chess program喎,咁Cap水Sir o個 4日就膽嚟ga la~重要去埋出面Local o個d Chess Club 度參加比賽,呢d Chess program同比賽,Day day都 9:00am 至 5:00pm ga,成日真係咩都吾做淨係捉棋ga啫~我真係齋聽都覺得悶law!


我就係咁比Cap水Sir cap走我三舊水o勒~係呀!Cap水Sir 嘅 Holiday Program AU$80 一day,小王子去4日,Cap水Sir見老友鬼鬼比個知己價過我呀,淨收 AU$300 CASH 咋!!!等我留番o個廿蚊嚟煲醋喎,幾有人情味呀~
出面o個3日Chess Club 比賽,AU$50 三 day呀~同Cap水Sir o個幾日,真係蚊肶同牛肶law!


小王子個死黨雞泡魚一樣係Chess迷,有朝我見到阿雞泡媽,佢一講起Cap水Sir就牙痛咁聲,更係la~有嘅就 5 至在,好似我同雞泡媽呢類庶民,大多都係得一粒仔至會嚟讀"最高貴學府"(因為生多個就讀5起),得一個~金波蘿ar ma~阿Cap水Sir都係睇仲我地呢個死穴 ,至會發到豬頭咁ga啫!