2012年10月28日星期日

Halloween三文治



上個禮拜我提到自己o係低潮期,好多謝好多Blog友留言鼓勵我。我諗個個人都會有開心5開心嘅時候,雖然我來自火星~之但係o係地球住左咁耐,更有d會比你地同化左gar o勒。

之前米同你地講過,小王子爸爸為左搬嚟Sydney同我地住,轉左份人工少好多嘅工,而且份合約只係得半年gar咋,再過多三日份合約就完o勒~雖然公司話會同小王子爸爸續約,但係就要到一月份約至攪得掂。則係話小王子爸爸有兩個月係會無工做,雖然話會請返你,但係一日未簽約一日都係未落實。因為呢件事,其實我靜靜咁擔心左好耐。

我地而家住緊嘅地方係租嘅,雖然好近學校,但係因為有條流經我地個後園,所以我地間屋好潮濕
濕到點?濕到我d衫好多都發哂moo,袋橙放o係個地下度三日,連袋橙都發埋moo。有日我做糖花,本來朵花乾左,點知有朵5小心跌左落地,第朝我執返起o個陣朵花竟然係哂嘅,d牆就更係有moo la~最誇張嘅係連我部iPhone個機背都發左moo。

o拿~以上種種我都可以忍,之但係小王子自從搬左嚟呢間屋度住之後,日日都出風癩 ,呢樣我就真係忍5到o勒~我無話一定關間屋事,but好可能真係因為太潮濕所以小王子至會咁。
原本下個月我地就租約期滿,我同小王子爸爸都打算租過第間屋,就算離學校遠d都無所謂,最緊要5好咁潮濕,希望小王子d
風癩會有好轉。
點知小王子爸爸突然無工做,就算公司兩個月後請返小王子爸爸,但係我地都一樣5可以o係呢個時候搵屋。因為o係澳洲租屋要有好多證明,其中一個就更係工作證明la~小王子爸爸呢兩個月無工做.....咁則係失業la~失業無收入你諗都5洗諗會有人肯租屋比過你。
突然間本來嘅計劃全部亂哂,最慘嘅係小王子5知要出
風癩出到幾時,一見到佢周身腫哂我真係心都up埋呀。
加上近排有d 5開心嘅事發生,所以我心情突然大受打擎,係咩事?下次至同你地講下~

好na~好na~講返正題先na!
之前應承你地教你地做"嘩!Box",所以今次"嘩!Box教室"真係教你地做"嘩!Box" o勒。
為左應節嘅關係,所以今次教你地做"Halloween三文治"。希望你地都可以同我一齊做"嘩!Box"
前幾日我又o係度糊思亂想,又諗到d得意o野,兼做埋reseach~下堂
"嘩!Box教室"教你地整下~重可以同小朋友一齊做tim gar bor。

溫馨提示:
1. 雖然我今次教你地做隻肥蝙蝠,但係其實做咩都得嘅,運用自己嘅創意,你隨時都可以將呢隻肥褔變做熊貓、Bear Bear熊......咩都得嘅。
2. 如果你地5用日本Soba面改用意大利粉,因為三文治係乾身嘅,所以條意大利粉到小朋友晏就食o個陣都會重係好硬。所以就算係用
意大利粉,都要預覺用幾滴油炸一炸條意大利粉先。
3. 做呢種三文治最好就係用新鮮面包,如果你用隔左好多夜嘅面包嚟整,塊面包要預先放入微波爐度叮軟先。
4. 我係用日本或者係韓國嘅沙律醬嘅,因為比突杰身,用嚟痴食材嘅時候會痴得好好多。