2011年6月7日星期二

Teepig 壺



嘩!真係N咁耐無整過寵物小精靈壺呀~
Why?
懶~ar ma!!!
整o個d精靈好鬼耐ga。今朝我問小王子呢隻o野叫咩名,小王子話佢呢"Teepig",係最新一代嘅寵物小精靈,小王子重話就係因為出左新一代嘅Pokemon,所以佢至會想買本新嘅Pokedex嚟刨喎~5怪之得琴日放學,小王子同我講話想買本Pokedex la~我話你米有幾本law!原來係出左新一代嘅寵物小精靈。

可能因為係新出嘅,所以我今朝搵極都搵5到"Teepig"個中文名。所以今日個"嘩壺" 叫"Teepig壺" o勒!


等我繼續講返今次"阿根廷之旅"先下~
大會一早就o係佢地個website度出左小王子張相同資料ga o勒~而且重印埋Program tim,所以o係我地未去到之前,已經有好多人認得小王子ga o勒。點解?之5係因為我嘅高超攝影技巧,加埋小王子E ma嘅神奇執相技術law!嘩!!真係5係講小ga~小王子o係佢地website同Program張相,真係靚到假人一樣呀!想人地5記得都好難la~


最攪笑係d人見到小王子,有d女仔行埋一邊,細細聲咁話﹣﹣"真係佢呀!真係佢呀!"
我同小王子講﹣﹣"今次死o勒!人地發現你真人5對路,直頭係整容前後咁嘅樣呀!"


點知......


d女仔竟然走過嚟同我講,問我佢地可5可以同小王子一齊影相喎!我心諗﹣﹣
"5係哇?"
o個度d女仔見到小王子直頭好似見到 Justin Bieber 咁樣,不停咁同小王子影相!!!吹脹~
咁都未夠攪笑,最攪笑係d人不停咁叫小王子幚佢地簽名。
簽名??5係哇?你地知5知我個仔hardly to write his name ?兼夾d字肉酸到飛得起law!!!!!"