2010年5月7日星期五

小王子的甜甜圈


前日小王子放學同我講,話好想我整d面包doughnut比佢帶返學請同學仔一齊食!咁我前日重好忙咁"做功課"ar ma~所以我應成小王子星期4晚整,等佢星期5可以帶返學校同同學仔食!琴晚我整嘅時候,小王子爸爸行過廚房。佢問我做緊咩?我話個仔話想我做d doughnut比佢帶返學同人一齊食喎~小王子爸爸話﹣﹣
            "嘩!咩咁大整蠱呀?"


hahaha..........我5覺得係整蠱ga!其實我覺得整野比小王子食o個時,個感覺好幸褔ga!hahaha......d doughnut係琴晚整嘅,d icing就係今朝4點幾整嘅。

琴日有blog友問我,咁第時小王子個老婆米要好識煮野至得law!其實呢個問題已經有好多人問過我。老實講,做我新抱5洗識煮野!我識ma~~佢洗咩識啫!佢淨係好錫好錫小王子同可以照顧到小王子就得o勒。我以前同小王子講過﹣﹣"媽媽愛你愛嘅人,你第時娶嘅老婆,就算係好5可愛嘅~媽媽都會try my best去愛佢!"

我聽過好多人講過,第時一定5會幚d仔女揍仔!But我就5會o勒~5通個仔同新抱都搵朝5得晚,我都5幚佢揍咩?我一早就預左第時要幚個仔揍仔仔,煮飯。總之可以同小王子爸爸一齊,我做咩都覺得好開心ga law!hahaha..