2011年8月1日星期一

貓貓盒



有睇開小王子天地嘅Blog 友一定知道小王子係個書蟲。小王子從來都5會放過任何可將用嚟刨書嘅機會,無論係擦牙、一或係食飯,總之任何可以睇書,就算係一分鐘都好,小王子都會攞住本書係咁刨。小王子一嬲o係學校都係乖學生,但係每年小王子嘅班主任都話,小王子最難攪就係一日睇書,一打開本書就十問9 5應,重要叫十聲至肯放底本書嘅。
上個禮拜小王子同我講,原來佢今年個班主任成日都會同佢講﹣﹣
 "Put down that book!"
小王子話而家人全班同學一聽見個班主任話﹣﹣"Put down that book!",就知道老師話o個個一定係小王子嚟。


o拿!又有攪笑o野o勒~
話說小王子個個week都要默書嘅,erm.....通常都係默d又長又"浸"嘅生字嘅,d生字前一個禮拜就已經比左你ga o勒。久5久會默一大段o野嘅~但係呢d就無得讀ga na,係特擎嘅。咁小王子一嬲英文都好好ga ma,佢識嘅生字多到呢~之前老師要每個小朋友用本簿,將自己遇到5識嘅生字記低,過左一排小王子同個老師講﹣﹣
"我真係遇5到有生字係5識,我真係搵5到生字寫落去本簿度呀!"
於是老師話﹣﹣"等我搵本深d嘅字典比你!"
所以默書對小王子嚟講係一嬲都5洗讀,兼夾次次都100分嘅。


但係你地都知道,5理你識一或係5識,老師同小朋友默書就更係將要默嘅o野,重復又重復咁讀出嚟gar ma,等d小朋友可以諗下同記下個寫點串ma~係米?
但係小王子o係老師讀第一次嘅時候就已經串好寫底,所以o係老師之後重復讀o個十次8次,小王子係無o野做嘅。就o係呢個時候小王子竟然........
竟然........
竟然間小王子又攞本書出嚟刨!
老師就更係知小王子係識哂d字點默,無o野做所以攞本書出嚟刨,而5係出貓!但係小王子咁真係比佢吹到脹!
終於有次,老師頂小王子5順,默默下書大叫﹣﹣  >
"Put down that book!你知5知咁樣可以出貓gar?"
小王子話本來人人都o係度默緊書嘅~但係個個一聽見老師嗌﹣﹣>
"Put down that book!"
所有人都停哂手,然後望住小王子大叫﹣﹣>
"小~王~子~(化名)!!!"
小王子就"騎騎騎"咁笑law!