2010年8月27日星期五

十萬個難過

我寫blog寫左5係好耐,本來係諗住可以o係度同o係世界5同角落嘅你,分享我嘅心情、食物同我最愛嘅人嘅點點滴滴。而家要攪到用"私有化",我真係難過到想喊!我直頭覺得咁寫Blog係無意思。
琴晚我將幾百篇blog轉為淨係朋友至睇到,隻手指click到真係揪根。

作為一個女人,比人話"勾佬"係一個嚴重嘅指控。我無做過,佢破壞我嘅明聲!我成世人只係拍過兩次拖,小王子爸爸係我第二個男朋友。o個時更係重有人追la~但係我做人從來都5會騎牛搵馬,係就係,5係就5係!如果係無將來嘅~我5會哂大家嘅時間。而家比個癲婆咁話,我真係真係嬲到發癲!可能你地會安慰我,話d人5會信。但係網絡世界咁大,又有幾多人真係信個癲婆?就算係一個,對我都係一個嚴重嘅影晌。

佢地自己兩公婆嘅事~就自己"山"埋門攪掂佢,5應該出嚟攪d無孤嘅人!佢地住o係瑞士,我住澳洲,點有路?只係o係fb度留兩句言就叫做有路呀?o係fb日日有幾多人吹水?
o個個內弱嘅男人,重有佢o個個"話"會還我清白嘅妹!無出過嚟講過一句說話!我係點都5會原諒佢地!

Rocky Man嘅道歉啟示~

以下係Rocky Man嘅道歉啟示~

Sorry ! 小王子媽媽, Sorry咁多位!我一直冇企出黎並唔係縮頭龜,並唔係做錯事唔駛出黎認錯,而係我有難言之忍!我知道今次比小王子媽媽帶黎好大ge傷害同委屈!我誠心向小王子媽媽道歉!對唔住!!!我從來冇講過話鍾意過妳,我只係好欣賞你!我真係妳ge 超級fans.,盡管今次事件之後我已經變咗超級罪人,比果班菲律賓仲要無能!無法再面對群眾,但我心目中妳都係一個好出色ge 媽咪!有個好錫妳ge 老公同好叻ge乖仔!
另外我想話我冇天天send massage 比妳,我知道妳咁做係想迫我出黎呈清。但咁做只會誤會更深!我主要係同妳係美食上交流,同偶爾吹下水!其實妳好多fans都睇到!絕無其他愛昧關係!
另我代我老婆同妳道歉!我知道一句道歉係彌補唔到妳ge 心身傷害!但我其實內心都好難受!

我5 o係度再咬有無日日send message比我呢個問

題!因為再咬都無謂!請你管好自己嘅老婆,5好再比

佢出嚟做傷害其他人嘅事!只要佢5再o係我嘅地方留

言,我就當呢件事完結!如果5係我同你地沒完沒了~