2011年5月5日星期四

肥嘟嘟豬飛碟包盒



雖然小王子考到6年中學嘅獎學金,但係如果小王子爸爸真係轉去Sydney度做o野嘅話,人工就少左一半。袒白講...我有d擔心!
不過小王子爸爸話﹣﹣


"最緊要一家人可以o係一齊ar ma~5係咩?"
雖則係咁,但係我都係好擔心,少咁多人工~到時生5生活到呢?呢兩晚我都瞓得好差,5知係米因為呢個原因?不過無論點,小王子爸爸可5可以轉去Sydney度做o野都係言之過早,不過有希望點都好過無ar ma~你地話係米?



其實小王子爸爸一共幚小王子補考左3間學校嘅獎學金,而家呢間5係第一間小王子去考嘅學校,第一間小王子去Audition嘅學校,下個星期一至考成績o個part,考5考到要到6月中至知。另外一間呢~就o岩o岩先至截止補名,連Audition嘅時間都未出。


問題到o勒~


而家考到獎學金呢間呢~今個星期5前就要交留名費﹣﹣>AU$4000大元!!!重要係無得退或者係轉讓。點解要咁快交錢?因為佢怕你Shop around d學校ar ma~佢地5想你揀左去第間學校度讀,所以要你即刻交錢,就算得5到你嘅人,都要得到你d錢ar ma~幾絕至得ga!!!
唉~不過無論係點,呢AU$4000都係要硬交ga o勒!所以小王子最後會讀呢間學校嘅機會,係大到不得了嘅~