2012年6月26日星期二

日式可樂餅(嘩!Box教室)


無錯!又到左"嘩!Box教室"嘅時間o勒~有櫈仔嘅Blog友nana淋担好,未有櫈仔嘅話可以過去已經担左櫈仔嘅blog友o個邊搶。Wah hahahaha.......
喂~借小小位嚟講下近況先下~
小王子終於正式放Term Break o勒,放Term Break嘅第一日我同左小王子去打書釘,點知小王子一打就打左6個鐘,成功咁比佢刨完1.5本厚過字典嘅小說。而我就好漂亮咁慳左廿餅o勒~Wah ha ha ha ha,不過代價係要陪小王子一齊"釘C"左o係間Book shop度。跟住落嚟嘅Term Break又會發生d咩呢?等過兩位禮拜放完至話你地聽下~

好!講返呢個"日式可樂餅"先~
我相信應該無小朋友會5鍾意食呢個可樂餅。咩係可樂餅?
米誤會呀可樂餅5係用可樂整gar!!
因為如果照呢個理論嚟推斷......可樂餅係用可樂整嘅話.......咁......老婆餅米........
要用個老婆嚟整law?!?!

查實係咁嘅~用薯仔泥加埋其他配料,再o係上面包上面包糠嚟炸,日本通常呢種食物為"可樂餅"。不過查實而家可樂餅已經演變到好多5同嘅做法同口味,再5係只限於用薯泥嘅做。不過今次"嘩!Box教室"教你地做嘅~係最基本嘅可樂餅,由最基本嘅學起,第日再教你地做由基本變化出嚟嘅新一代可樂餅。

o拿!就咁嘅~我希望每次你地睇"嘩!Box教室"嘅視像教學之前,都睇一次我嘅溫馨提示先。因為我寫得o係溫馨提示度嘅,都一定係我覺得係最重要,同埋係我應為係Tips嚟嘅,又或者係我嘅經驗之談。所以你地一定要留心每次我o係溫馨提示度究竟寫咩o野,咁樣就可以將失敗指數降到最 最 最 低o勒!

材料:
薯仔  500g
牛肉碎  150g
洋蔥  半個
鹽、糊椒粉  少許
日式面包糠

面粉

溫馨提示:
1. 洋蔥切得越細越好,而洋蔥一定要用中慢火炒到金黃色,因為少至金黃色嘅洋會有一種好特別嘅甜味,佢會令成個可樂餅嘅風味完全5同哂,而呢重甜味係用糖代替5到嘅。

2. 如果洋蔥未炒到熟透就用嚟做可樂餅,你會發覺o係用手搓薯餅嘅時候,薯泥因為洋蔥嘅左格而不能順利搓成薯餅形。

3. 炒好嘅洋蔥牛肉碎一定要放至完全凍哂至可以加入熱薯泥裡面,因為熱嘅洋蔥牛肉會有油脂,將未放涼嘅洋蔥牛肉加入薯泥裡面,薯泥就會因為有油而無辦法搓成薯泥。

4. 雖然洋蔥牛肉要放涼至可以加入薯泥裡面,但係薯泥就一定要趁熱同洋蔥牛肉撈均,5洗擔心洋蔥牛肉加入熱嘅薯泥度就會溶返d油脂出嚟,因為Boiling Point5同,所以薯泥嘅熱度係5會將洋蔥牛肉嘅油脂溶返出嚟。

5. 洋蔥牛肉同薯泥一撈均就要即刻用手搓成薯餅形。

6. 撈洋蔥牛肉同薯泥嘅時候5洗太大力,撈均就好,5好係咁攪~攪到薯泥出黏狀。

7. 我o係HK試過做可樂餅,去Super度買薯仔,諗住買來佬o野實無死,於是買左美國薯仔,點知整完出嚟完全無可樂餅嘅香味,食落口完全係兩會事。所以o係HK嘅Blog友們千奇米買美國薯仔嚟整。

8. 撈洋蔥牛肉同薯泥嘅時候,可以試味,如果太淡可以o係呢個時候落鹽。

PS. Video o係最下面~