2012年2月15日星期三

肥豬炒飯盒



隨住小王子升左中學,小王子個"嘩!Box" 5單止無大個到,反而係越做越 細 。小王子話只要個"嘩!Box" 整細d,咁佢都有時間食得哂咁話喎~所以就算小王子已經由小學雞進化成中學duck,但係我整嘅嘩Box就越 嚟 越 細 個,睇嚟好快要用顯微鏡望至睇到個盒gar o勒~
所以你地米睇d相咁,其實係我影得大睇啫,實質呢兩日o個個"嘩!Box",個盒係細過一隻手掌gar。

以前o係Canberra,d人鬼咁種族歧視。我o係"最高貴學府"都捱5少白眼la~不過而家搬左嚟Sydney,又真係好似比Canberra Multicultural(多元文化)好多喎!點解我會咁講呢?

話說小王子間新學校其實5係有好多中國人,以Sydney嘅中國人人口比例嚟講~直頭係叫少tim la。好似小王子o個班就淨係得兩個東方人,一個就係小王子、而另一個就係韓國人嚟。咁以前o係"最高貴學府"度就重少tim la~成級拿埋都都5夠5個東方人。所以小王子其實對呢種全鬼嘅環境,真係熟過乜ga o勒!以前o係"最高貴學府"度,我從來都無聽過小王子會o係學校度同d朋友仔"講中文",亦都無聽過佢d同學仔話想學"講中文" gar喎!而今日嘅攪笑o野,就係發生o係小王子呢間新學校度,而且同"講中文"有關gar tim bor。

小王子有個新同學叫Super Junior(韓國有名組合),點解?因為佢係韓國人ar ma~之但係佢又無我偶像金賢重咁靚仔喎~兼重未夠秤,咁重5係叫Super Junior?hahaha......
單o野其實係咁嘅........

話說琴日小王子放晏就o個時,同Super Junior吹水,咁吹吹下阿Super Junior特然間用隻手指整一整個鼻,於是小王子竟然好大聲咁用廣東話同Super Junior講.....

小王子用極奇誇張嘅語氣話﹣﹣"唉~o也~咩你咁"辣撻"ga,用隻手指嚟new鼻!hahahaha....”
咁of course Super Junior 聽5明廣東話la~
Super Junior﹣﹣"吓?你講咩呀?"
小王子用返英文同佢講﹣﹣"hahahaha....無o野~我讚你叻啫!"
Super Junior﹣﹣"o我~係呀!"
而小王子就o係度猛咁大笑。


我敢肯定小王子以前o係"最高貴學府"度,係從來都未同過d同學仔咁樣講廣東話gar law!小王子話o係新學校度~成日都有個year 9嘅哥哥,問佢咩咩咩中文要點講,之後見親小王子呢就大大聲咁講小王子教佢講o個幾句廣東話,小王子話佢好Fun喎!
之不過咁~Sydney係米真係咁Multicultural呢,我都係言之過早,因為我平時根本5會出街嘅,小王子返左學我就留o係屋企度。所以見嘅人其實好少,至於Sydney係米真係咁Multicultural,就要放長雙眼睇至得na~