2011年3月10日星期四

熊寶寶飛碟包盒



5知你地有無留意,呢排我影d相好核凸?
唉~就嚟冬天na,而家好遲至天光,5夠光~更係影得肉酸la!

以前如果係冬天,我7:30am至開始影相ga。但係而家要車埋小王子爸爸返工,我7:05am 前就要開車走。唉~再係咁......我就5 post相ga na!你地都知la~我 最 最 最 怕d o野5完美ga ma!
重記5記得我話小王子今年會去考Sydney d中學嘅獎學金?

雖然小王子已經考到雪梨音樂學院嘅獎學金,但係淨係for Cello studyga啫!要搬去Sydney~小王子重要考到o係Sydney嘅私立中學獎學金至得ga。

我同小王子爸爸淨係同小王子報左3間中學嘅獎學金啫,人地去考獎學金嘅~至少都報5間ga。點解我地報咁少?因為報考獎學金都要收幾舊水報名費ga!真係5得佢死law!

Sydney嘅私立中學學費好貴ga,如果考5到獎學金.....
老實講﹣﹣
 我同小王子爸爸都幾難供得起小王子去讀。

雖然係話去考音樂獎學金,但係除左要Audition,睇你拉琴拉成點之外,好多學校重要個小朋友考筆試﹣﹣則係做考試卷考成績呀!所以要考到音樂獎學金﹣﹣

除左要音樂好之外~成績一樣要好!

下個星期一,就係小王子去第一間學校度Audition嘅日子o勒~呢間係我同小王子爸爸最想小王子入到嘅學校,點解?因為o係Sydney,論音樂~呢間私立中學係最強。既然係要為音樂搬去Sydney,咁更係想入到間最好ga la~如果5係....好似有d哂氣啫?你地話係米?

而呢間學校考成績o個part呢~就要等到5月至有得考,所以無論星期一小王子o係Audition度表現好一話5好,都要等到5月考埋佢地嘅成績試至可以知道答案。

而下個星期六呢~小王子就要去考另一間學校嘅成績試,呢間中學係考左成績試先,然後
至Audition嘅~
erm.......
好難形容而家我嘅心情.....
好似無咩o野.......
但係又好似.....
又5講得係擔心......
唉~
其實我都5知係咩?
我諗.......
暗啞底係有小小壓力law!

o係Sydney,好多人去考呢類獎學金,好多父母由個小朋友由幼自園就開始比佢地去補習,目標就係為要考7年級嘅獎學金。小王子由細到大都未補過習,雖然成績一嬲都好好,但係會5會比o個d由細補習補到大嘅小朋友打低呢?有朋友同我講
﹣﹣叫我比小王子去o個d尊為考呢d獎學金嘅補習班考模    試,不過小王子爸爸最5 buy呢家o野ga o勒~因為小王子爸爸認為,考試呢d o野係靠平時實力,淋急抱佛腳係無用ga law!
咁對於好似小王子爸爸呢d﹣﹣
由細到大都5洗點刨書,考試前一日讀到晏就一點就話會合格,5洗再讀兼出得去玩嘅人........係5會明白我地呢d要淋急抱佛腳嘅人嘅痛苦ga law!

Blog友們﹣﹣﹣祝福我嘅小王子吧!