2010年9月20日星期一

小兔甲蟲盒


我發現左一件事﹣﹣原來一個人4日5沖涼係5會死嘅~只會惡臭無比!
小王子慘變小乞衣!

星期5我一早就去左學校度等小王子架旅遊巴,諗住佢一落車就即
刻同佢返屋企度沖涼兼瞓覺。第一、二、三個o係旅遊車行落嚟嘅~係assistant哥哥,佢塊面紅pop pop,第二、第三個行落嚟嘅都係老師﹣﹣佢地塊面成個關公咁。跟住行落嚟嘅﹣﹣﹣係一隻隻燒乳豬!我5明點解佢地個個都5係哂黑,而係哂到紅pop pop。我見到有幾個鬼仔塊面,紅到好似流血面紅咁。
真係後悔無帶相機,5係就可以影比你地睇。我見到o個幾個塊面紅到流血嘅小朋友,老實講﹣﹣真係有d肉赤,如果係小王子嘅話,我好可能會即刻喊出嚟呀!不過鬼佬養仔﹣﹣點似得我地養得咁"驚貴"ar~佢地求其ga咋!我見過有個鬼佬o係老麥度喂個幾個月嘅BB飲汽水呀!o個d鬼佬同d細路出去食飯,永遠都係自己食餐﹣﹣d細路就淨食薯條!唉~有時我見到都覺得好sad!

oh!又越講越遠tim~講返小王子。好彩小王子落車嘅時候係面紅
紅,而5係血紅啫!不過.......無論係小王子個身,or 係小王子個口﹣﹣都係劇臭無比嘅!我真係有衝動5比佢上我架車呀!小王子話佢有good time 呀,玩得好開心。不過小王子話下次5再去喎~我問佢﹣﹣咩你5係玩得好開心咩?

小王子﹣﹣係呀!but next time要去6日ga,I don't think I can survive for that long !而且我係想去體驗下啫~我已經體驗過o勒!"

hahahahaha........


小王子話晚晚都比個同學叫醒,叫佢陪佢去廁所!重要係一晚去幾次。我話點解佢5搵第個陪佢去?小王子話因為無人肯彩佢喎~一講起小王子呢個同學我就把幾火ga na!佢d衰o野如果我話你地聽,我諗連你地都想打佢。But 因為今日要講Camp,所以佢d衰o野我遲兩日至講!

講返Camp,小王子話有好多小朋友喊﹣﹣因為掛住爸爸媽媽喎!我問小王子有無喊?佢話淨係夜晚o係張被裡面度流眼淚,無好似其他小朋友咁大喊喎!

小王子話有晚瞓覺,有個小朋友發惡夢﹣﹣比個o係澳洲好出名嘅(真有其人)連環殺手追殺喎~鬼仔A一路瞓,一路大叫﹣﹣"help!help!我求下你,千奇5好傷害我呀~"

嘈醒左鬼仔B,鬼仔B以為真係有人嚟襲擎佢地,嚇到死咁濟。於是鬼仔B就一拳打醒鬼仔C,然後同鬼仔C講﹣﹣
"發生咩事呀?我地係米比人襲擎呀?"嘩!!!!!!
呢班5應該叫做鬼仔A、B、C,應該叫佢地做低B仔A、B、C至o岩!

小王子一返嚟就同我講,面家佢食芥辣同青椒o勒~因為o係Camp度一定要食,所以佢而家都食o勒!
aiya~早知就寫定張list過學校,話佢地聽小王子重有咩係5食嘅~等佢地o係Camp度迫佢食la!真失冊!

今日呢個盒就係小王子話佢o係Camp度食過呢樣o野,覺得幾好食喎~咁我聽日即刻poke到去買la!老實講﹣﹣齋聽小王子講呢樣o野嘅材料,我已經打冷震。But又5係要我食,最緊要係小王子話食啫~呢樣o野裡面有咩

呢?就係用塊Mountain bread包住d cream cheese、tasty cheese同tomato sauce o勒~嘩!!!!!真係齋聽都覺得恐怖!比著係以前?我用刀行住小王子條頸,佢都5肯食la!

今個week我會錄"嘩box教室",今次教整公主蛋糕。我一早就應成左個Blog友要教佢整呢樣o野ga na~佢個女11月生日,真係無得再拖law!如果你都有個女就快生日嘅~就要留意o勒!因為我今次教你地整嘅蛋糕,係5洗用焗爐ga!整o野食5一定要有焗爐嘅~~~有就更係好la~咁如果無又點呢?
動下腦根就得o勒~