2011年2月14日星期一

愛心号列車三文治盒



小王子爸爸個office搬左,重要搬到好遠!兼無乜車位~所以而家朝朝都係我車小王子爸爸同小王子返、返學嘅~晏就呢就車佢地兩個返工、返學。遇o岩小王子放學要學o野嘅日子﹣﹣好似星期一、二咁,我就要放左放學車左小王子學o野,然後再返轉頭車小王子爸爸。而家我係一個名符其實嘅"全職司機"!
因為朝早要早過以前半個鐘出門口,所以我真係趕到暈,好多時真係連嘩box d相都影5切,你地話慘5慘?
今日係情人節,我聽日有個cake order,阿小王子爸爸重要話公司要開情人節party,人人都要帶d o野返去食,阿小王子又要送d情人節曲奇比今個新班主任,舊年o個個班主任咁錫小王子,又要送d比佢。重有佢地兩父子今日o個個lunch box同早餐,你話o勒~我今朝係米忙到嘔咁濟呢?據聞....我都係人地個情人嚟ga喎!

今日係情人節,所以整左個"愛心号列車三文治盒",個三文治係一架放滿心心嘅車仔嚟ga!but我今朝趕得濟,所以求其影左幾張相,影得5係幾好law!

學校年年都將所有學生大撈亂,今年小王子讀o個班,全部都係肌肉男!個個都係運動健將,同舊年5同,舊年o係小王子o個班,好多讀得書嘅~加上小王子本身係一個軟肉男嘅關係,所以小王子o係一眾肌肉男嘅包圍下..........令人覺得小王子d肉特~別~咁軟!
記5記得舊年小王子水運會o個單攪笑o野?
咩話?5知??

琴日小王子學校又做swimming trial,你地都知la~我對小王子運動呢家o野,不嬲都無寄有任何其望ga ma!不過接放學點都要問下情況gar,其實我對小王子嘅運動標準好閒單﹣﹣就係5洗包尾就得o勒!放學o個陣小王子同我講.......

小王子﹣﹣"嘩~媽媽!阿XX嘅Backstroke(背泳)好西利呀!"

我﹣﹣"係?"

小王子﹣﹣"係呀!佢今日Backstroke全班最快呀~"

我﹣﹣"係呀.....咁你呢?你今日swimming trial點呀?"

小王子﹣﹣"er.......ok la~"

我﹣﹣"ok?游第幾先?"

小王子﹣﹣"free style(自由式)我come last呀!"

我﹣﹣"吓?"

小王子﹣﹣"free style 啫~"

(我心諗﹣﹣"咁都好d,咁則係除左自由式之外,其他會好d la!")

我﹣﹣"咁Backstroke呢?"

小王子﹣﹣"erm....................Backstroke...............second last呀!wah hahahahah....."

我 and 小王子爸爸﹣﹣"吓!!!!!!!!!"

小王子講完之後,就自己o係度猛咁大笑。睇嚟小王子已經完全接受左自己係軟肉男嘅事實。