2012年8月28日星期二

趴地鬆弛熊三文治盒


琴日小王子去左面試,所以5洗做飯盒。面咩試?之前"聚寶盤"弦樂總監叫小王子試下去考Australian youth Orchestra,呢個係全國嘅youth Orchestra,每年會o係全國各省度招幕新團員,係全國最入嘅youth Orchestra

老實講我5係好狠小王子考到gar啫~點解?因為如果小王子真係考到入去,出年就會要跟Orchestra去十日另一個埠度演出,十日喎~小王子又無take care自己d野嘅能力,成鬼日甩皮甩骨咁,55見呢樣就係5見o個樣,查實我5係好放心law!所以就算小王子賽係考到入去,老實講我都未必比佢去,之但係學校叫到就去考咁解gar啫!


琴日去緊面試o個陣我問小王子......

我﹣﹣"你驚5驚呀?"
小王子﹣﹣"媽媽~我有延遲恐懼症gar!"
我﹣﹣"咁則係點?係米你今日面試,聽日至驚呀?"
小王子﹣﹣"hahaha....."
我﹣﹣"一或係你同我講話好驚,我問你點解,你話因為舊年去面試呀?"

小王子﹣﹣"hahaha....5係~係我到面試之前o個5分鐘至會驚law!"

點知到入去面試之前o個5分鐘,小王子突然間同我講﹣﹣

                       "媽媽~我有小小驚呀!"(吹脹~)

小王子o個種樂觀法,真係5知話佢係丫?一或話佢係EQ高點解我咁講呢?因為次次無論係去比賽又好~表演又好~考試又好~一或係去面試,比著第個實緊張到死,之但係小王子就係o個隻"皇帝5急,太監急"。總之就係次次都係得我一個瞓5著,佢就一味"奶奶閒"o個隻。

有日小王子同我講......

小王子﹣﹣"媽媽~你知5知我好多同學都好stress呀!"
我﹣﹣"點解呀?"
小王子﹣﹣"因為呢個term有好多功課、Assessment同test呀~"
我﹣﹣"係呀~你點知你d同學好stress呀?"
小王子﹣﹣"因為佢地個個都不停咁講話好驚同好stress ar ma!"
我﹣﹣"o我~咁你驚5驚呀?"
小王子好肯定咁話﹣﹣"5驚!"
我﹣﹣"吓?點解呀?"
小王子﹣﹣"因為到時先驚ar ma!hahaha...."
我真係即時O左咀﹣﹣" =_=" "