2011年11月22日星期二

平安夜盒

5想自己攞到獎嘅頒獎禮你地見過未?琴日我就去左一個,人人都吾想自己攞到獎嘅頒獎禮度o勒!
係咩頒獎禮?其實舊年都講過ga o勒~"最高貴學府"每年學期尾,一定會租o係全個埠最大型、最靚同最正式嘅禮堂度攪畢業禮,同頒全年總大獎嘅~咩獎?米係學業獎呀~全年成績最好嘅法文獎呀~音樂獎呀~體育獎呀~美術獎呀,連全年最聽話獎同友宜大使獎呀咁,都係o係o個晚度頒發嘅。舊年小王子失意左個學業獎,法文獎呢~就年年都係小王子攞嘅~音樂獎呢~只要小王子o個年5係o個隻"狗"教音樂,小王子都多數攞到嘅。咩話?5記得邊個係隻狗?5記得嘅Blog友,請移玉步都呢度o急o急先下~

                http://blog.yahoo.com/babyprince-world/articles/46639/index?bb=0

咁年年o係呢個大型頒獎禮之前,"最高貴學府"都會o係自己學校個禮堂度舉行另一個頒獎禮。就係比d成績都好,但係又未到全年最好o個個,又或者係已經o係某方面盡左最大努力,同埋每年"最高貴學府"嘅全校國際象棋比賽,都會o係呢個頒獎禮頒發嘅~

上個禮拜我收到信,話小王子會o係呢個頒獎禮度攞獎,叫父母出席。我一睇到封信.....
嘩!嚇到我丫~
心諗﹣﹣>"5係下哇?我個仔5係要論落到要攞努力獎下哇?"
我足足睇左封信4次,至見到o個個Chess字!o我~個仔去攞Chess比賽獎啫~嚇得我丫!
小王子已經連續兩年係"最高貴學府"全校國際象棋比賽高級組別嘅冠軍,而呢個獎一嬲都係o係呢個頒獎禮度頒發嘅!

不過封信淨係話小王子會o係呢個頒獎禮度攞獎啫~攞咩獎同攞幾多個係無講嘅,只係我估到小王子係去攞國際象棋獎啫。雞泡魚就重攪笑,佢知道如果有獎攞係一定會收到信嘅,佢就一味諗住﹣﹣>
             吾好收到信~好收到信~吾好收到信~吾好收到信~
驚死自己會有信通知要攞獎。

而我呢~琴日一路頒其他d獎,個心就一路話﹣﹣>
    吾好係小王子~吾好係小王子~吾好係小王子~
hahahaha......名乎其實係一個"5想攞獎頒獎典禮"!

小王子最後成功地只係攞到全校國際象棋比賽獎﹣﹣>好采啫~
今朝見到雞泡魚,我話.....
我﹣﹣"恭喜你喎~琴日無獎攞!"
雞泡魚﹣﹣"hahaha....Thank you呀~"


P.S.今日post個小王子之前piano concert嘅video你地睇!





就係呢個獎o勒~