2010年4月23日星期五

Winnie's 18 birthday cake!

每個女仔都幻想可以著住件好靚嘅婚紗行入教堂,擁有全世界人嘅祝褔。然後Happy ever after。o係外國人眼裡面,18歲同結婚都係一樣,都係進入人生另一個新階段。我呢~就5到靚婚紗過Winnie na,but可以預資一個結婚蛋糕比佢先!
呢個係只係得兩日通知嘅50人Birthday Party!主角個爸爸係我以前Melb.教會嘅牧師,不過吾關氖老豆事,我係幚佢阿媽啫!姊妹ma~~~更要兩翼插刀la~~係米先?

佢地兩日前至叫我做呢個"18歲生日甜品Party"!所以我係完全無Planning嘅~總之諗到咩就做咩!Cake係前日焗花係琴日做,其他所有甜品都係今朝7點開始做嘅。整到晏就4:30pm,全部野就出哂車去Party場地度o勒!

得兩日時間,真係咩Cake都整吾到呀~本來呢Wedding Cake係要用fruit Cake或者Mud cake嚟做嘅,因為呢類Cake嘅裝飾好重,一定要d好實嘅蛋糕至支持得住,but無計!我今次用Chocolate sponge Cake,事關女主角鍾意食Chocolate。老實講我都係第一次用sponae cake嚟做呢種蛋糕。Sponge Cake咁軟,要1整咁多裝飾上去真係吾容易ga!

其他野過兩日至upload,所有o野都係超易整,如果你都想開返個Dessert Party~就千其米錯過na!