2010年3月25日星期四

動物嘉年華盒



今朝不停咁諗﹣﹣"究竟應該幚呢個‘嘩box’改個咩名好呢?"
初初望見個盒裡面d動物咁得意,不如叫"炸Zoo盒"la~一或叫"炸包盒"好呢
?後來o係個Mon度睇返d相,我突然間覺得個盒裡面d動物好慘,重好似笑得好牽強咁......我即刻就諗到﹣今日呢個"嘩box"就叫做"野味盒" la!hahahahaha.........But sounds like 好殘忍咁,話哂都係小王子食嘅野ma~都係用個可愛d嘅名好~~所以最後至將佢改做"動物嘉年華盒"!


其實呢個"動物嘉年華盒"係炸咖哩飛碟飽嚟~我今朝都係第一次整,幾驚5成功呀!如果5掂,小王子今日就無"嘩box"~要食lunch order!好彩~~~~掂喎!重香得好鬼死緊要tim呀!朝早5點開爐炸野,我諗係得我一個傻婆會ga啫!hahahahaha..... 本來我縮骨,諗住整面包5洗咁早起身,有着數喎!點知o個幾隻"野味"攪左我一朝,我真係到最後o個幾分鐘至整好呀!!真係偷雞5到,蝕渣米呀!

如果你想知道呢個包係點整,去嘩box教室度睇下la~