2012年10月23日星期二

朱古力玫瑰花


呢d玫瑰花5係用糖皮做gar,亦都5係用而家新出o個d朱古力糖皮整嘅,呢d玫瑰花係用真正朱古力嚟整gar,雖然呢種做法我識左N年,之但係查實我都係第一次做,所以技術真係有待改進。

人人都有潮、潮,我諗我而家係低潮緊,所以連做"嘩!Box"嘅心情都無。無心情我鍾意做d 5洗用腦嘅o野,例如睇下電視,睇電視對我好重要gar,可能你地會覺得好奇怪,但係睇電視係一樣令自己咩都5諗嘅活動,咩o野都可以5諗住,淨係望住部電視就得o勒~所以對我嚟講睇電視係一個令自己減壓嘅方法。

為左可以令自己5諗o野,我5止係齋睇住部電視、追住字幕,我重要連對手都要o係度不停咁做緊一d重覆嘅動作﹣﹣>                例如做糖皮花同今日呢d朱古力花。
不過後果係......因為不停咁做,但係又無要用嘅地方,於是成屋一盒二盒花擺到周圍都係。

有時諗下覺得人生好無奈,以前o係Melb.讀書、拍拖、結婚同生BB,住左十幾年因為小王子爸爸工作嘅關係,我就抱埋小王子一齊同小王子爸爸搬左去Canberra。又o係  Canberra住左十年,因為小王子讀書嘅關係我同小王子爸爸一齊搬左嚟Sydney

之但係......走嚟走去都好似無一件事係因為我自己而去做。每個人都有夢想,我由細到大嘅夢想係做一個老師,不過之後結婚、生BB,又因為小王子太叻,攪到我無一分鐘係得閒嘅。
原來~o係我未實現到自己嘅夢想嘅同時,就要為實現另一個人嘅夢想而努力。
如果而家你問我有咩夢想,我可以答你我無!連自己想咩都5知,呢個感覺好恐怖。
好似教會咁,又好似從來都5係我鍾5鍾意而決定留5留低,以前o係Canberra因為小王子要學聽道,我同小王子爸爸就轉左間英文教會,就算我幾5慣都要頂。
到而家o係Sydney,雖然我5慣,但係我見小王子爸爸好投入教會生活,又再一次我5知為乜但係都要留低。

所以雖然我有一個好幸褔嘅家庭,有好錫我嘅小王子爸爸,又有一個好聰明嘅小王子,但係幸褔係要付出嘅。而我就付出左自己嘅夢想同自我o勒~