2011年6月15日星期三

小太陽盒



琴日小王子學校又攪Cross Campus。咩嚟?咁小王子係讀男校ga ma~Cross Campus米則係同另一間女校一齊攪d活動咁law!次次Cross Campus,一係男仔去女校度玩,一係就女仔過嚟男校度。咁今次又玩咩呢?今次佢地玩......
Ball Room Dancing!!!
哈哈哈哈哈哈........我齋諗個場面都覺得好笑law!
小王子3歲o個時,我帶左佢去學芭蕾舞一個term。點解?因為o個時我發現小王子好似有d控制5到自己嘅手腳,個腦想咁,但係d手腳又5聽話,所以o個時我帶左小王子去學跳舞,等佢d手腳可以同佢個腦合作!But d咁女人形嘅野,我只係比小王子學左一個term啫~一個term之後小王子d手腳果然同佢個腦合作無哂問題!
手腳同個腦5配合喎~可想而知,小王子嘅舞技會有幾高至得gar?


前日我問小王子,如果你地去請d女仔跳舞,佢地5肯咁點算呀?小王子話佢阿sir恐嚇佢地,如果女仔嚟請佢地跳舞,佢地若然say NO!返到嚟佢地就死硬!!!


我話﹣"吓?咁如果係佢地5肯又點呀?"
小王子話女仔o個邊嘅老師已經恐嚇左班女仔,若然say NO!返到嚟佢地一樣要死!!!
我同小王子講﹣﹣"吓?hahaha....你應該返去同老師講,你話“連總理都係我地選出嚟ga喎~但係我地竟然5可以選自己個舞伴?”"
小王子覺得我係勁有point law!
我話﹣﹣"不如你返去問下老師,洗5洗人去helping la~因為我係從未試過咁想去school度helping ga law!hahahaha...."
小王子﹣﹣"媽媽呀!"
我﹣﹣"你放心la~媽媽一定會帶哂video去錄影ga!hahahaha...."
小王子﹣﹣"媽媽呀!"
我﹣﹣"其實聽日無論點,你都係得一個結果ga啫~"
小王子﹣﹣"咁係咩呀媽媽?"
我﹣﹣"就係一係人地比你踩C,一係你搵著個肥妹做Partner,就你比佢踩C law!hahahaha...."
小王子﹣﹣"hahaha....咁則係點都係踩C law?haha....."


我﹣﹣"係gar!"


我同小王子講﹣﹣"聽日你5好淨係請d靚嘅女仔跳舞呀!靚嘅女仔大把人請la~5洗你請喎!如果有d5靚嘅女仔,無人請,你就請佢地跳舞la~因為呢d至係一個Real Gentlemen要做嘅野呀!"
小王子﹣﹣"我知道ga na媽媽!o個d靚嘅人,多數都好囂張ga!"
我﹣﹣"係呀!好似阿XX米係咁law!"
小王子﹣﹣"但係媽媽!阿XX都5靚~"
我﹣﹣"咁有d人覺得自己好靚~ga ma!好似你米咁law!"
小王子﹣﹣"媽媽!我5係靚,我係"Dazzling"呀~"
我﹣﹣"hahahaha...."



琴日終於過去~你地重記5記得竹高精呢?我都話竹高精係異常咁俊俏ga la~小王子話,第一個比女人揀嘅男仔﹣﹣就係竹高精o勒!


又你地重記5記得阿肥仔Chris呢?咩話?又5記得?咁再去o急o急先再講o勒~
肥仔Chris竟然比飛左佢o個個女仔揀做舞伴喎!小王子話聽到佢地一路跳就一路say sorry,因為佢地係咁踩到對方對腳喎!


小王子有個同學,係印度人、生得好矮,但係又要留左兩條貓王"的水"喎~小王子話無女仔肯揀呢個同學跳舞,所以老師立令﹣﹣
"一定要有人揀左呢個縮水印度貓王至可以繼續揀落去!"
小王子話幾個女仔圍住縮水印度貓王,但係死都5肯揀佢做Partner law!hahaha....

Anyway,講返今日個"嘩box"先,Why要講呢?因為今日我整呢個日式三文魚金菇蒸飯實左太~太~太~好味o勒!所以要話你地聽點整,等你地都可以試下!
我就咁落埋d切左嘅金菇,同埋三文魚一齊落落d日本米度蒸,重要加小小日本鼓油同日本酒,三文魚蒸熟就可以攞出嚟先,搗碎d三文魚,等d飯好就落d鹽同埋d三文魚落去,撈埋就食得o勒~真係好好味ga!你都可以try try bor!