2011年10月26日星期三

骷髏寶寶盒


今日講樣好笑o野過你地聽,而呢件事係關於﹣﹣>"我的志願"嘅!
我由細到大都有一個志願,就係教書o勒~由小學一年級到中學,次次作文作"我的志願",我都係寫"老師"。就算去左外國讀書,我都係一心諗住畢業之後返HK度教書嘅。不過自從識左小王子爸爸,又決定留o係澳洲5返HK之後,我就知道呢個"我的志願"係永遠都5會實現嘅,因為o係呢度如果想教書,大學畢業都無用,一定要再讀"教育學士"至可以教書,廿幾年嘅Planning突然間無哂,o個時我真係覺得人生無哂目標咁,好傍惶!

不過我5係未教過書bor~大學o個時有一年暑假我返HK,我一心要搵份代課老師嘅暑期工,於是我去左好多5同區嘅教育署度登記做代課老師,真係5講你5知,原來有好多人想做代課老師,去登記做代課老師o個個file厚過兩本電話簿呀!咁當然我就實無行la~
不過~凡事都講背景嘅,我媽咪有個舊同學係小學校長,咁順理成章我就去左佢間學校度做代課老師。我記得o個時我付責教一至三年級,分別教英文、中文同自然。
                咩話?教中文?


hahaha.....係呀!教中文呀~你地都知la,我係always都執筆忘字ga ma,叫我教中文喎~你話死5死至得gar?有一堂上中文...........
以前我地讀書,更係一個禮拜寫毛筆小字,一個禮拜就寫大字。咁o個個禮拜咁o岩到寫大字,於是我同班小朋友講﹣﹣>
我﹣﹣"小朋友!今個星期六、日嘅家課要寫大字呀~"
小朋友們﹣﹣"鍾老師!家課要寫o係家課欄度gar,你要同我地寫o係家課欄度至得ga!"
(家課欄其實就係黑板則邊間左一行嚟寫家課)
我﹣﹣"吓?er.......好la~"
點解我會er.....呢?因為o係o個一刻,我已經知道自己5識寫﹣﹣"大字一篇"o個個篇字o勒!我硬住頭皮行過去寫,心諗行到去應該會記得點寫掛?點知......
我背住班同學仔寫"大字一.......................(浸默-ing~),班細路靜哂,而我隻右手就o係"大字一" o個度停低,手仍然係舉高,重加埋隻手有小小震~個心就係諗極都諗5起個"篇"係字究竟係點寫...
我心諗﹣﹣>
                            "呢鑊o野點落台呢?"

而班細路就又浸默到開始o係我身後面"gigi 浸浸" o勒~於是我好無言咁轉過身,然後話﹣﹣>

"鍾先生突~然間吾記得左個"篇"字
點寫........"

幾十個o靚仔一路舉手一路嗌住﹣﹣>

                      "我識!我識!我識!我識!我識!我識!我識!"

真真真真瘀爆!
亦都因為咁,呢個"篇"字我係一世都吾會再吾記得點寫ga law!