2010年10月12日星期二

丫~烏~包盒



記5記得之前我o係小王子去wild camp o個篇blog度,提過小王子有個超黑人僧嘅同學?無錯!今日我就係要講呢個戍李﹣﹣>燒烤叉!
點解佢叫燒烤叉?
因為佢係阿差﹣﹣"more law 差"o個個差!
呢隻燒烤叉,讀書又5得,做人佢又5得!次次我一諗起佢,就想搵日"僕"佢放學,然後打佢打一身ga o勒~
點解我咁講?
等我係咁意,講兩樣燒烤叉嘅事過你地聽la~重記5記得小王子o個個尊蝦有色人種嘅"技安"同學?講到有色人種,小王子點同燒烤叉比?用嚟燒過烤嘅~點都實黑過我小王子la!but呢隻燒烤叉原來係色盲,因為佢竟然5發覺自己黑蚊蚊,想走去埋"技安"堆,重周圍同人講最僧中國人!最死係連"技安"都5 so佢,重係勁蝦佢ga tim!

有次小王子上美術堂,燒烤叉坐o係小王子對面。一路上堂燒烤叉就一路好似上左身咁,不停o係度講"fxxk",小王子就叫佢5好再講,燒烤叉實行采你都傻,係咁不停咁講"fxxk"。
小王子就同燒烤叉話﹣﹣
 
"如果你再講,我就同老師講ga na!"
點知說時遲,那時快,o個隻燒烤叉竟然舉手同老師講,話小王子講"F" word!老師聽到佢咁講,就即時過去鬧小王子。好彩其他同學即刻話,5係小王子講,係燒烤叉講。其中一個篤燒烤叉出嚟嘅人,就係燒烤叉自己個死黨o勒~

我同小王子講﹣﹣呢個篤燒烤叉出嚟嘅小朋友,做得過朋友呀!因為佢無因為o個個係自己死黨而包"痺"佢!自從燒烤叉比自己個老友篤左出嚟之後,燒烤叉直頭當佢係仇人!事無大小都嚟搵佢麻煩,重時時當眾羞辱佢呢個老死。攪到佢呢個過氣老死勁5開心,最後呢個小朋友就埋左小王子堆,同小王子一齊玩o勒~

上次小王子去wild camp,好死5死同隻燒烤叉同瞓一個營。走o個日小王子o係度執營,咁小王子就問燒烤叉可5可以幚佢一齊執(其實個營係燒烤叉同小王子兩個瞓嘅~燒烤叉根本就有責任去收營ga la!)點知隻燒烤叉同小王子講要去廁所<﹣﹣借尿遁呀!but一去就去左20分鐘,本來諗住可以5洗做,點知佢遇著"慢世魔王小王子"廿分鐘都5夠小王子由個營度行出嚟la~小王子見到燒烤叉,又再叫佢一齊收營o勒~點知隻燒烤叉又話﹣﹣
                   
"5得呀!我要換衫!"

兼且佢重走去老師度,同老師講﹣﹣話小王子一 拳打落佢隻眼度喎~我真無懷疑條友係有妄想症ga!佢阿爸係醫生,應該醫下自己個仔la!好彩係人都知佢有妄想症,無人信佢!
無錯!燒烤叉個阿爹又係醫生,你地聽到呢度,應該都估到燒烤叉將來都5會變成到d咩好o野,都係癈物一名嘅多。所以天父錫佢一個醫生爸爸,5係第時佢點攪呀!

所以我時時都同小王子講,叫佢千奇米get close to 呢隻燒烤叉,
因為你5知佢幾時會"扇"你!

上個禮拜,燒烤叉個阿娘竟然打電話比我,想約小王子去佢屋企玩!
嘩~我真係5知點答佢law!又5講得大話~於是我ee ee er er...咁同佢講﹣﹣
小王子o係度做緊功課,等佢做完功課我就問下佢,重要睇下佢學o野個時間表,睇下可5可以去law!總之就係打發佢阿娘la~

之後我問小王子想5想去燒烤叉屋企玩,老實講﹣﹣小王子讀左呢間學校咁耐,係一次都無比人邀請過去人地屋企度玩law!所以我都好難做,心諗~如果個仔真係想去嘅~都要比佢去。點知.........

我﹣﹣"小王子(化名)!你想5想去燒烤叉屋企度玩呀?"
(小王子本來做緊功課,聽到我咁講即刻彈左起身,眼定定咁望實我,對眼重要碌到好大好大,好似受左好大打擎咁。)

小王子﹣﹣"吓!!!點~解~我~要去~燒烤叉屋企度玩呀?"
(講嘅時候重要係口震震~)

我﹣﹣"咁你想5想去ar?燒烤叉個媽媽打電話嚟請你去玩呀!"
小王子﹣﹣"吓?更係5想la~我點會想去燒烤叉屋企度玩喎~"
我﹣﹣"O~k~咁媽媽幚你攪掂佢!"

呢個包係我前日焗嘅~諗住應下節
,所以米焗個"呀嗚~包"
 law!整完我都覺得幾得意呀!hahahaha....