2012年10月14日星期日

Halloween棒棒餅



o拿~首先我要o係度澄清我無話要興祝鬼節。
因為年年臨近Halloween,face book就會出現好多咩"基督徒只信基督不信鬼"之類之類嘅群組。我都係基督徒我無話信鬼,日日做飯盒~我都係搵個Theme嚟做gar啫!

好似玩大富翁咁,若然你係用真錢嚟玩嘅話,
咁同打麻雀係完全無分別嘅?正如如果你當富麻雀係Broad game咁玩~5計錢,咁又同玩大富翁有咩5同先?
雖然我從來都5打麻雀嘅,不過呢個係我一直堅信嘅理論,所以o係呢個世界裡面....
            永遠都無"全o岩" or "全錯"嘅,睇你點睇gar啫!
所以如果你係基督徒,而又因為見到我教做呢個"Halloween棒棒餅" or 呢兩日做嘅"Helloween嘩!Box"令你跌倒嘅話,5好介意~你可以過兩日至再嚟追Blog 下~因為我做呢幾個飯盒係完全同宗教信仰無關,我純綷只係搵個主題嚟整下野食gar啫!

亦都5洗擔心我整呢幾個"嘩!Box"會傳遞到d咩壞信息比小王子,因為我已經同小王子解釋得好清楚,小王子亦好明白嘅。

正題~正題~
我知~我知~我上個禮拜應承左你地今個禮拜"嘩!Box教室"教你地做飯盒ar ma。不過我見就快Halloween,怕你地又要帶o野返學校充數,所以臨時決定改教呢個棒棒餅,下個week至教做飯盒下~

就咁嘅,呢個"Halloween 棒棒餅"真係易做到嘔嘅,佢比"棒棒棉花糖"重要易做幾倍。所以如果你o係上次棒棒棉花糖度滑左鐵爐嘅話,可以試做今次呢個"Halloween棒棒餅"先,應該真係無得失手gar na!

其實又5係一定要好似我咁整嘅,5一定要用Halloween 主題gar喎,做Christmas Theme都得gar,所以利用你自己嘅創意做你自己想做嘅公仔。

溫馨提示:
1. Oreo餅HK應該有得賣,若然無可以用其他比較硬身嘅夾心餅嚟整嘅。

2. 如果你要用百力支嚟做蜘蛛腳嘅話,同插糖o係一樣,不過你係痴
百力支5係痴糖gar啫,不過我認為5好o係插完百力支再coat chocolate na,因為咁d百力支腳會好容易斷。

3. 鬼眼5一定要用Candy Melts嚟做嘅~如果無Candy Melts,又諗5到用咩其他糖嘅話,可以考慮下用棉花糖。將棉花糖打橫切圓片,代替Candy melts痴落棒棒餅度,再放一粒m&m上頂就OK la。

6. 鬼眼血絲可以用食用顏色筆畫上去,5一定要gi朱古力嘅。

7. 今次我係專登用雪條棍做棒棒嘅,因為雪條棍比較薄身,夾o係餅中間會容易d。如果用之前整棒棒蛋糕o個d棒棒,因為佢係圓身同比較厚,用嚟夾入餅度o個時就會好難夾得實o勒。