2010年8月11日星期三

到會小食



得耐d兼易整好多!
當我寫餐單嘅時候,我已經寫埋邊日做咩ga na~邊d雪得,邊d 5雪得,我一早就決定哂。好似有d脆嘅野,係留到幾日嘅~but有d呢,好似有餡夾o係裡面o個d呢~做好就一定要即刻冰鮮,係冰鮮!

5係就咁放入雪櫃,如果你就咁放入雪櫃,佢會變淋ga!咁放得入冰箱嘅~則係可以一早做定la。早一日同早十日都係一樣ga啫!


有咩係一定要當日整ga呢?
就係三文治同sushi o個類野o勒~如果你無咩經驗整party,我5健議你地整太多要當日先做嘅食物,5係到時實會手忙腳亂ga!


有咩係可以早小小做,但係又要當日至將佢完成ga呢?
就係o個d撻仔呀 ~ puff 呀咁,撻仔可以早一兩日做,餡可以早幾日整,但係就一定要到食之前一個鐘至可以將d餡放入去個撻度。5係個撻仔會淋哂,咁就5好食ga na~

Party當日一定會好忙,除左要將其中一d好似撻仔咁嘅食物做完成之外,重要heat up返其他嘅食物~party之前幾耐heat up d野,都要諗好,5係你一早heat up左,到party o個陣凍哂就無用ga na!

P.S.下面係到會食物嘅近鏡,我無影哂所有小食嘅相,but影左大部份o勒~