2012年4月14日星期六

監獄兔飯糰盒


老實講﹣﹣>其實我讀書讀到怕!

由幼自園到大學,大大話話都讀左成廿年書。大學畢業o個陣,我同自己發左個毒誓~除左食譜之外,以後都5睇書,5再用個腦!
咁我都幾守信用ga ma~一直都保持得好好ga喎!整乜鬼要到家下幾十歲人至要做功課至得gar!

我星期六晚好晏至返到嚟,第朝去完Church就要nana淋"pop"返屋企~

點解?因為要幚小王子一齊做功課law!

其實o係Adelaide o個陣我已經要小王子追返d功課ga na,重兼夾要小王子日日寫篇Journal,講佢o係Adelaide 見到同發生嘅事,等佢返到學校可以用Power point嚟做Persentation,你知la~ d鬼佬好buy呢d o野ga ma。
但係小王子重有份要用個歷使英雄嚟做個Broadgame,小王子o係Adelaide o個陣已經設計好ga na,係差要成個Broadgame做出嚟o個part law!咁星期日一返到屋企,小王子就做埋未做好嘅功課,我就幚佢剪定哂d顏色紙,小王子爸爸就要同小王子整理個Journal同我地o係Adelaide d相,然後轉為Power point,等小王子可以做Persentation。
o個日我同小王子由晏就一路整個Broadgame整到成6點幾,你地5好以為小王子爸爸好嘆bor~佢第日要幚小王子整o個個盒,重大鑊呀!咩盒?唉~小王子o係學校度用陶瓷整左隻杯,老師要佢地設計個盒嚟寄呢隻杯返屋企,又要環保,又要輕,又要郵費低,重要隻杯寄到嚟5爛!
唓~環咩保啫?最環保就5好做!

到整完攞到返學校,個老師又話如果個盒無裝飾呢~就會減分ga bor!

嘩~玩o野咩老師?又話要環保?個盒用嚟寄o野ga ma~裝咩飾至得gar?

我嚴重認為學校應該ban哂所有勞作law!

好o勒~講返正題先!今日呢個"嘩box"係呢個term嘅最後一個,因為小王子返埋聽日就放兩個禮拜假。其實呢幾個月我接左好多個Cake order,有d有影相ga,而且有幾樣o野我一直都想post上Blog教係地整嘅~之但係我時時掛住織o野,所以懶到隻狗咁。5敢應成你地呢個假期一定會post出嚟,but盡人事la~
"嘩壺"好耐無出過場na~下個term開始應該要整"嘩壺"o勒!