2010年9月3日星期五

Tiramisu


終於到左"搵丁籌款cafe"嘅最後一日o勒~呢個禮拜我加埋都瞓5夠20個鐘,家下真係攰到我嘔!最衰係我義moo做左幾日工人,重要煮埋晏就比班helper食,竟然~係竟然無一個人嚟同我講“Thank you”!5係哇?喂!喂!喂!句聞 義工同奴隸5同ga喎~佢地究竟知5知ga?做咩佢地對 義工嘅態度會同對奴隸一樣ga?有無攪錯呀?我整o個個雪芳蛋糕係用嚟賣ga,o個班"helper" 嚟到我間 "cafe" 又食又拎,又5比錢,我d cake食完一舊又一舊~大佬你家下食緊o個個cake,人地同我訂我收AU$60 ga~~更係好食la~等間人地想買都無na~比你地食哂na!!!!!


琴晚係小王子o係呢個比賽度最後一場piano比賽,5知你地有無去過睇比賽?5係一定要自己有小朋友參加至可以去ga喎!有好多人,d仔仔女女大哂,5洗再去比賽,佢地一樣會去睇ga bor。呢d自己無仔女參加比賽嘅人,裡面有music teacher、有退休老人、有仔女大哂嘅。
你點知ga?
因為呢d人係有樣睇嘅~   佢地一定係左手搾  Program ,右手搾筆!一路比賽,佢地會一路好似有好多野諗咁,有時會dap低頭o係本 Program度寫下野。erm........呢~呢~呢~就好似人地刨馬經咁o勒!都幾攪笑ga~人地就tip邊隻馬跑得出,佢地呢就tip邊個會驘。不過佢地同d馬迷5同,佢地係5會將支筆插o係隻耳仔度嘅,高貴好多~如果真係tip仲左,佢地就會不停咁點頭,示意個評判﹣﹣"英雄所見la~" 咁!
其實我覺得,比賽係應該有個比賽指引比個評判睇ga!咩野係比賽呢?比賽就係撇開所有外在嘅因數,淨係計呢刻嘅淋場表現。其實係同賽馬一樣ga咋!平時跑得幾快都無用,淋場o個刻跑得慢咩?你就要收皮。同樣地~你平時彈得幾好幾好都無用,比5到個皇帝你做。你淋場o個刻彈錯咩?咁就準備o係地下收返你o岩o岩跌左o個d皮o勒~
好殘忍?
係ga~比賽係咁ga!我有時都覺得好無癮,5想再去o個d所謂嘅比賽。偏偏要做Musician,就要不停咁去比賽。點解我話5想去比賽?因為我以上講o個d都全部都係理論上嘅"比賽指引"。o係現實係無"比賽指引"嘅~o係現實係“5係”淨睇淋場表現嘅~o係現實係要睇你好5好彩,遇到個咩評判嘅~o係現實係要睇o個個評判係buy咩嘅~
o拿!
咁就復習好多na~原來去比實5係淨係表現好、彈得good就會驘ga na 喎!重要靠彩數、天時、地利、人和、到最後至係實力喎~咿?咁米直頭係賭馬咁?睇完毛色重要睇對眼夠5夠神喎~
琴晚係小王子第一次參加15歲嘅賽事,亦都係小王 子第一次輸piano比賽~係呀!d人係好大個ga!有個高到我以為佢係someone's dad,等我重猛望"佢個仔" o係邊度tim!hahaha.....小王子彈成點?好好!真係好好,係我聽過小王子彈piano最好嘅一次!個video呢兩日我會post上youtube度,聰明嘅blog友~睇下你地摷5摷到出嚟?
又話好好,咁點解會輸ga?
小王子個piano teacher係個Professor 嚟,o係亞根庭嚟。次次小王子比賽,佢都會去捧小王子場!佢都同o個班"音樂馬迷"一樣﹣﹣左手搾Program,加手搾筆。佢好準ga!年年同佢去睇比賽,佢mark親o個d都全仲ga。我最怕o個d彈起琴嚟,郁身郁世,但係又眼仔碌碌,睇下呢度,睇下o個度嘅人,擺明係o係度扮野,扮哂陶醉咁!如果你地有留意~小王子每次演奏都係會合埋對眼嘅。5係我教佢咁,我淨係同佢講﹣﹣
"要將音樂演奏得好,你就一定要去感受音樂,由"音樂"去帶你走。"
呢個就係我一直教小王子對音樂嘅信念同堅持o勒!琴晚比賽,小王子一早就知道其他人會大佢好多,好難至會驘到。所以到佢演奏嘅時候,佢真係好投入,係由個音樂去帶動佢去彈,所以小王子琴晚彈左好多平時佢從無彈過嘅Expression。我真係為佢自豪ga!作為一個母親,o係小王子演奏嘅時候,我真係咩都做5到,只能夠不斷不斷咁為佢禱告,我不停咁同天父講﹣﹣
"神呀!袮要幚佢呀~神呀!袮要幚佢呀~"
o係o個一剎那,我好似真係見到天父就坐o係小王子隔離,陪住小王子一齊彈。小王子真係將隻歌表達得好好~好有感情,連我都感動到d眼淚猛o係度打滖!
小王子彈完,d人直頭係驚嘆,點會咁細個可以彈呢種歌,重可以彈得咁有感情?人人都以為小王子坐亞望冠,連小王子個piano teacher都tip 小王子5係第一就係第二。點知........
第一5係小王子,第二又5係小王子,第三都5係小王子,連o個三個優異獎都5係小王子。by the way,o個3個優異獎查實係全場彈得最差o個3個。個評判究竟知5知優異獎同安慰獎其實係有分別ga呢?結果宣佈完,真係全場人嘩然!
5奇嘅~
都話左比賽5係淨講實力,係要睇毛色ga洛!咁小王子出名係"黑仔達",今次遇到一個5鍾意細個參加大年紀組別嘅評判。所以佢咩獎都5比小王子,即場就有人問點解小王子會輸呀~完左之後個評判同小王子講﹣﹣
"你彈得咁好嘅?你重咁細個!"
小王子當然又係十下十下咁笑騎騎la~
我當然覺得呢個結果係5公平~因為你做得評判,就要將自己個人喜好放低。要公平同公正咁對待所有參加者,作出絕無偏私嘅決定!不過我今次無太難過~因為我真係見到小王子o係音樂上面去到另外一個層次,佢係一個True Musician。
呢個Tiramisu order係前兩日接嘅,則係o係我比人當緊狗洗嘅時候接到嘅~話係用嚟求婚ga喎~最死係我呢個禮拜忙到嘔,根本無時間諗過要點裝飾個cake。不過有錢無理由5搵ga ma~我又5係有幾百萬未開頭!更係接la~我都5記得問佢會5會有介指,如果有我就整d野,可以放埋隻介指上個cake度la ma~