2011年12月7日星期三

公仔棒棒蛋糕



今日心情好沉重,因為o岩o岩參加完小王子學校嘅畢業彌撒。其實今年最高費學府全級6年級生,淨得小王子一個係5留返o係最高貴學府嘅中學部繼續讀,其他人都留返o係原校。
今朝見到藍精靈媽咪,佢同的講藍精靈去完小王子個Farewell and Birthday Party之後好5開心,因為佢好5捨得小王子。

琴日我問小王子有無後悔揀去Sydney度讀書?如果再比佢揀過,佢重會5會揀離開d好朋友?"
小王子話﹣﹣>
"5會!淨係有d 5捨得佢地,不過就算再比我揀,我都一樣揀去Sydney讀中學!"
我同小王子講﹣﹣>
"咁你o係Sydney真係要比心機練琴同讀書,如果5係~你就白白咁斷送左呢d友誼na!"

今朝一入到去教堂,一聽見d風琴聲,再睇到個Progame 所有6年級嘅大合照,上面寫住﹣﹣>
                        "Goodbye and all the best!"

我對眼已經濕哂,小王子小學畢業na~

                       小王子第一日返學前班~
                    第一日返幼自園~
                    第一日返小學~

小王子所有第一日嘅情景,我重記得好清楚!我5知道自己究竟係5捨得小王子長大?一或係5捨得小王子身邊幾段真志友誼?
試問人一生會有幾多個真朋友?又會可以遇見幾多段真友誼?希望小王子5會忘記此時此刻,更希望o係此時此刻嘅雞泡魚、肥仔Chris、占士甸、潺仔強、藍精靈.....重有好多好多小王子嘅好朋友,永遠都5會忘記小王子。因為~被遺忘係一件非常殘忍嘅事!

今日post嘅棒棒蛋糕相,係上個星期六Church開Christmas Party我整嘅~o個日的整左N咁多樣o野,淨係Cheese Cake我都整左5款,不過趕5切影相na~淨係影左棒棒蛋糕咋!我整嘅棒棒蛋糕係用我自己嘅食譜,5係好似網上o個d用Topping、cream cheese加蛋糕碎整嘅~o個d甜到嘔呀!我覺得我用我呢個方法嚟整棒棒蛋糕,好食N倍law!