2011年6月16日星期四

ELMO飯糰盒



等我回應返琴日個題目先下~究竟小王子o個日係同左個靚女跳舞丫?一或做左個Real Gentlemen呢?
呢樣o野我都好想知bor~所以前日小王子一放學,我就問佢...
"點呀?你今日同左邊個跳舞呀?"


小王子﹣﹣"我同左三個女仔跳呀!"
我﹣﹣"係?叫咩名呀?"
小王子﹣﹣"5知呀!我都無問~"
~吹脹~
我﹣﹣"咁靚5靚ga?"
小王子﹣﹣"er.........咁....我諗第二個係叫5靚la!"
我﹣﹣"吓?Why?"
小王子﹣﹣"媽媽!你記5記得我地去阿根廷o個時,上海隊有個帶眼鏡嘅boy呀?"
我﹣﹣"記得呀!做咩呀?"
小王子﹣﹣"o個個女仔係exactly係o個個boy嘅girl form呀!佢同o個個boy直情係一樣樣ga!"
我﹣﹣"吓?5係哇?"
我﹣﹣"咁其他兩個呢?靚5靚ga?"
小王子﹣﹣"媽媽!我都5識分咩係靚,咩係5靚~"
我﹣﹣"你咁米係叫5靚law!"
小王子﹣﹣"媽媽呀!"


bar1f.gif picture by kellyruby
好o勒~以上所講嘅5係我今日想講嘅o野。我今日想講嘅係.....
嘩!咩而家d小學生咁鬼叻,識得上網upload同download o野ga喎~我淨係識得用facebook同Blogga咋,如果個電腦一叫我話download d咩咩咩呢~我就會即刻stop ga o勒!點解?因為我形住係一定會仲毒ga law!


點解我今日會講呢樣o野?事源小王子而家讀緊呢間"最高貴學府"都有中學獎學金考嘅,小王子都有補到ga,不過後來小王子考到Sydney中學嘅獎學金,咁我地米無去到考law。不過小王子有去到之前學校做模擬試,係學校安排比d小朋友試考嘅~小王子返嚟話個test好淺,淺過Sydney考o個d好多。

我知道勇氣大到就快夠殺人嘅燒烤叉同小王子老死雞泡魚都有去考。有朝我送小王子返學,阿叉媽無nana走嚟同我搭爹,咁我邊有o野同佢講至得ga?米問佢...

我﹣﹣"點呀?個獎學金試燒烤叉(化名)考成點呀?"
叉媽﹣﹣"唉~好難呀個test!"

我心諗"更係難la~根本上燒烤叉讀書就無科叻!神早我就覺得佢去考獎學金係送死ga la~"

我﹣﹣"aiya~係呀?"
叉媽﹣﹣"係呀!成50個人爭兩個獎學金位,好難啫~"
我﹣﹣"吓?er.......其實50個人爭兩個獎學金位5算難na~Sydney o個d學校係幾百人爭一、兩個位ga!"

又過左兩日,有朝我問雞泡魚個獎學金試考成點?難5難?
雞泡魚一嬲成績都好好ga!

雞泡魚話﹣﹣"5難,but閱讀理解就難na~"
我﹣﹣"係呀?"
雞泡魚﹣﹣"係呀!o個日潺仔強都有去考呀~but佢5舒服,做到閱讀理解o個時,嘔落去張paper度呀~"
我﹣﹣"吓?係呀?阿潺仔強平時成績好好ga喎~咁米好可惜law?佢一定考5到la!"
雞泡魚﹣﹣"係呀!就算阿潺仔強其他paper做得好好,but閱讀理解有15分ga,佢無左呢15分係一定無機會ga。"

(你睇~你睇~人地雞泡魚講o野幾有攞揖?同小王子平時講o野一舊一舊咁,真係差得遠呀!)
雞泡魚﹣﹣"不過潺仔強無為呢樣o野5開心喎!潺仔強強最up sad嘅係,竟然有人模擬佢嘔o係張卷呢單o野,o係屋企拍左個video,然後放上Youtube喎!"

我﹣﹣"吓?wah hahahahaha......比條link我~比條link我~"
雞泡魚﹣﹣"無左na~阿潺仔強發現條片原來係自己兩個死黨拍嚟放上Youtube度,所以好up sad,而家佢地兩個收返條片na!"

所以話呢~而家d小學生係米強先?拍條片放上Youtube度都識喎?我就5識law!真係幾鬼盞鬼至得gar!!!