2010年9月25日星期六

小王子 VS 幸運兒

有人永遠都有幸運之神眷顧,有人同幸運永遠都係兩條水平線!

感謝天父無比小王子做一幸運兒,叫小王子學識凡事都要努力!感謝天父比小王子遇到挫節,叫小王子學識要點樣面對失敗

雖然小王子無一個舉足輕重嘅爸爸,一個智慧過人嘅媽媽,雖然小王子無一對搵到大把嘅父母。但係小王子有一個肯為佢負湯渡火嘅爸爸,一個可以為佢放棄一切嘅媽媽,我諗~~呢個就係小王子最幸運嘅地方na!

考演奏級5係淨係去拉幾隻歌比兩個考官聽就得。要考演奏級係要讀好多有關作曲家嘅資料,同樂章結構嘅o野。而學呢堆o野,小王子係要尊登去搵一個尊教呢樣o野嘅老師度上堂!o個叠o野厚到呢~小王子除左要練好琴之外,就係要刨熟呢叠o野!小王子本身都有過目不忘嘅本領ga na~不過考試喎~~我呢兩個禮拜真係迫佢睇左呢份o野成百次!無計law~個考官會問問題ga!所以小王子真係有一見到o個叠o野就想嘔嘅衝動!

琴晚我地stay o係酒店,小王子就更係一早就瞓la~到我打完blog要瞓o個陣........小王子突然間o係張床度坐左起身,睜大對眼,然後o係度講d作曲家嘅o野。我以為小王子醒左,就問佢做咩la~點知佢又繼續o係度講d作曲家嘅o野!咁我米想話行過去,睇下小王子做咩law!我都未行到去,小王子突然瞓返低~重係即刻瞓淋左o個隻!原來佢連發夢都記住聽日要考有關嘅o野呀~o個一刻,我有種想攬實佢,同佢講﹣﹣"算na~算na~考5到就算na!"嘅衝動!!!!!!

今日考完試o勒~結果未知,要等通知!我已經打定輸數,5想希望越高,失望越大。我覺得已經5再係關表現好5好嘅事na~佢地根就5 buy咁細個去考咁高嘅級數,既然係咁~就5應該接受呢個年齡嘅報名,擺明呃錢啫~考一次佢地收AU$220 ga!!!!小王子話考官問嘅問題,佢已經答哂~d歌又拉得ok 好!咁重想點呢?

今日錄音好順利,佢地話11月就會播出小王子拉琴嘅錄音!到時我試下post上嚟比你地聽!