2012年4月30日星期一

小小Chess Cake


呢個就係上個禮拜我做比小王子攞去藍精靈度食嘅蛋糕o勒~
因為藍精靈同小王子一樣,都係捉國際象棋嘅發燒友,兼夾今次藍精靈重請多兩個一樣咁鍾意玩Chess嘅棋友一齊去佢屋企,所以我就做個微形版嘅Chess Cake比小王子攞去law!

Blog友們,你地知5知Justin Bieber 係乜水?就係呢個﹣﹣>





今日講件以前o係"最高貴學府"度,一件有關Justin Bieber嘅趣事過你地聽~話說本來我都5知Justin Bieber係乜水,但係N咁多人同我講話覺得小王子好似佢個樣,所以我至會走去Google度 search下究竟Justin Bieber 係乜水。重記5記得以前o係Canberra度教小王子樂理o個個~o係英國嚟三十幾歲但係又永遠都長5大嘅o個個樂理哥哥?連佢都同小王子講﹣﹣>
                      "你個樣好似Justin Bieber呀!"
o拿!就咁嘅~Justin Bieber係呢度就風靡萬千少女嘅。
之但係for d男仔嚟講,如果你同佢地一講起Justin Bieber嘅話,佢地就會"耍手兼另頭"!無論係以前o係"最高貴學府" or 而家嘅"聚寶盤",5 知係米妒忌定點o勒~總之d男仔一聽見Justin Bieber個名,大家都成作嘔狀,同d女仔聽到Justin Bieber嘅反應簡直係天壤之別。
所以次次小王子一聽見人地話佢個樣似Justin Bieber,佢係 勁 勁 勁5老黎嘅。小王子係全完5覺得阿Justin Bieber 係靚仔,亦都5覺得人地咁係讚緊自己,反而覺得人地係o係度笑緊佢。
相反呢度d女仔一聽見Justin Bieber,真係發左癲咁濟。佢簡直係萬千少女朝思夢想嘅白馬王子嚟,以下呢件趣事就係舊年o係"最高貴學府"度發生ga o勒.......
家下人人屋企都有部電腦,而家d細路仔細細個就識上網。咩Download 、upload都真係難5到佢地,加埋咩Face book呀~Twitter呀~網上世界真係危機重重,足不出户都可以識到壞朋友,真係睇少眼都5得gar!!!!!所以o係"最高貴學府"有好多家長都5比d小朋友玩Face book嘅~小王子要轉嚟Sydney讀書,舊年又o係阿根廷表演o個時又識左好多朋友,所以我至會幚小王子開左個Face book account,不過小王子係永世都5會上Face book度嘅。基本上小王子個Facebook account係由我全權幚佢處理,幾時有人Messgae佢呀~想add佢呀~我就同小王子講law!呢度其實有好多細路係好想自己有個Face book account嘅,如果有嘅個face book account嘅話佢地係會覺得自己好Lucky gar!好似Super Junior 咁,阿Jun媽就應承Super Junior~如果佢上個term 數學測驗攞到95分以上就比佢開個Face book Account。之但係o個次Super Junior數學測驗攞好低分,所以派test o個陣,小王子同Super Junior講﹣﹣>
                                           "咿?睇嚟你個Face book Account應該無行喎!"

舊年"最話貴學府"請嚟Mr. 尊人去學校同d小朋友講解網上嘅危機同Cyber Bully。Mr. 尊人﹣﹣".........各位小朋友!你地5好以為你個網友真係好似你想像嘅咁bor~佢話佢係邊個,未必真係阿識個嚟gar喎........佢同你講佢13歲,其實佢可能已經係31歲gar bor~所以你地千奇5好咁信o個d o係網度識嘅人,最好5好同d5識嘅人o係網度傾計la~"
"最高貴子弟們"﹣﹣"啊~" (半信半擬-ing)

其實大部份嘅"最高貴子弟"都無網上Account,所以佢地可能真係會聽5明,於是乎阿Mr. 尊人就同"最高貴子弟"分享佢上次o係另一間女校度開Cyber Bully嘅經歷o勒......
 
某女校~
Mr. 尊人﹣﹣"........好o勒~各位小朋友,以下係問問題嘅時間,你地有咩5明 or 想同分享嘅~就可以攑手發問o勒!"
鬼妹甲﹣﹣"我真係好Lucky呀~因為我媽媽比我開個Face book Account,我真係好好好開心呀,你知5知呀~我每日都同Justin Bieber傾計gar!"
鬼妹乙﹣﹣"唓~你日日同Justin Bieber傾計有幾開心啫?我day day同兩~個Justin Bieber傾計tim la!"
鬼妹甲O咀-ing﹣﹣"吓?"

本實阿鬼妹甲真係以為day day同佢傾計o個個係Justin Bieber嚟。但係原來N咁多人用Justin Bieber幅相同個名o係網上度識女仔law!