2010年3月17日星期三

面包超人pancake盒



琴日整pancake比小王子做"嘩box",小王子鍾意到不得了,佢話d pancake好好味。所以今日又係整pancake比佢做晏就!hahahahaha.......我發現原來整"嘩~~pancake box" 5洗4點咁早起身喎!我應該早d發現至o岩~~~

hee hee...難得小王子又鍾意食喎,好o野!等我第時整多d "嘩~~pancake box" 至得!正所謂﹣﹣一家平宜,兩家着ma~~~

小王子o係學校一嬲都係乖嘅學生,讀書又very good!但係就因為咁,每年佢嘅班主任都會安排佢坐o係死角位,又或者同o個d上堂頑皮嘅人一齊坐。因為佢地覺得小王子呢類學生5洗點理,所以可以坐o係離自己最遠嘅位置。而搵呢d學生同時時搗蛋嘅人坐呢~~~一隻手掌又拍5響喎!幾好呀~~~ 不過就因為咁小王子讀書以來都無得過老師嘅寵愛!有時我諗﹣﹣"究竟要教佢乖好定5乖好呢?" 其實我個心好登佢5低!但係小王子係個後知後覺嘅人,佢根本無諗過老師錫邊個,5錫邊個呢個問題!所以我都無出聲,由得佢自得其樂。

今年小王子升5年級,佢個新班主任係一個上左年紀嘅女人,d仔女都大哂o個隻。一睇佢個樣就覺得佢係好難雙處o個種人!但係離奇地~~from day one開始佢已經對小王子好有好感,樣樣都揀小王子做。好多時小王子返嚟同我講學校發生嘅事,我都覺得﹣﹣“嘩!擺明偏心你喎!”

 連小王子都同我講﹣﹣"媽媽!我覺得我係more than the teacher's pet 呀!"

我當然係開心la~~~捱左咁耐,卒之有個老師慧眼識英雄ar ma! hahahaha.....而家小王子日日返學都開心到不得了,又會落力做功課呀,project呀咁,因為佢5想令老師失望ma~~ 希望小王子嘅運氣可以繼續落去la~~~