2010年8月24日星期二

薑餅人盒



祝我生日快樂~祝我生日快樂!

真係話咁快又一年,唉~好鬼怕生日嘅。我由自己25歲起,就決定忘記自己嘅年領。5 係講小ga~我真係忘記得好切底ga,o係25歲之後,如果你問我幾多歲,我真係要用今年嘅年份,再減我自己嘅出生年份,計一計至會知ga。所以對我嚟講,我年年都係25歲!hahahaha....小王子問親我幾多歲,我都係話﹣﹣
                  "媽媽今年25歲!" hahaha.....
But每次生日都好似要迫自己計多一次咁! 唉~真無癮!!!!!!!
小王子今朝一早就自己起左身,靜靜雞畫左張生日card比我。我問佢張card個面o個隻係咩嚟?佢話係Bear。
我話﹣﹣"咩Bear係尖耳ga咩?"小王子就car car car咁笑!
我都話小王子畫貓似狗,畫狗就似粒豆ga la!我同小王子爸爸講﹣﹣

           "呢隻野5係Bear,係"貓-ar"至o岩!

琴晚12點,小王子爸爸就送左份生日禮物比我,係部apple MacPro。hahaha......

以前dC9就淨係識睇無線,時代5同na~家下新一代嘅C9,上網睇偶像劇ga
~幾Pro至得ga!而家做C9真係5識點用個電飯煲都識得開電腦la!你地上得我個Blog度睇野嘅~證明大家都係新一代嘅靚C9 la~係米?