2011年11月7日星期一

聖誕老人三文治盒


就快又到聖誕節o勒~咩話?無咁快?睇開d la姊妹,12月我地呢度放緊暑假ga ma,邊有機會整"嘩Box"啫?所以米11月嚟整聖誕Theme law!

話事話喎~今個禮拜5知有無時間寫blog bor,因為今個禮拜我要整Wedding Cake呀,所以可能無時間寫blog o勒~

上個禮拜我無整"嘩box",除左係因為小王子上個week要考Piano之外~重有就係我o係Sydney度租屋呢件事,晚晚攪到我心緒不靈,咁朝早米起5到身整"嘩Box" law!不過而家租到o勒~所以可以瞓一覺!上個禮拜尾有朝小王子見我又比份三文治佢......

小王子﹣﹣"媽媽!而家你吾整"嘩Box" ga na?"
我﹣﹣"吾係~係琴晚媽媽瞓得吾好,所以今日好攰,米無整"嘩Box" law!下個禮拜至整得吾得呀?(語氣係有些少恐嚇嘅成份嘅~)
我﹣﹣"得~吾~得~呀?"
小王子﹣﹣"OK!呢個係一個合理而又可以接受嘅原因。"(翻擇英文嘅)
我望住小王子個背面,心諗﹣﹣>
            "唉o也~真係比你吹脹喎!"


其實聽見小王子話想要"嘩Box",個心真係甜到漏,橫者呢d就係媽媽嘅情意結,見個小王子而家大個o勒,但係重話想要媽媽整嘅"嘩Box",感覺小王子重好需要自己咁,所以個心其實好鬼死開心。hahaha......

呢幾個禮拜會好忙,因為計Wedding Cake之後,我要同小王子整Birthday Cake,雖然有排都未到小王子生日,但係因為小王子要去Sydney度讀中學,所以我同小王子爸爸決定o係小王子走之前,幚小王子開一個Farewell and Birthday Party,等小王子可以同佢所有最好嘅朋友仔好好咁講聲再見,吾知點解~打到呢度我個鼻突然間有d酸酸地,希望小王子到時5好喊,吾係我肯定會頂吾順ga law!