2010年11月12日星期五

聖誕Oreo芝士餅 (ebook)



棒棒蛋糕嘅ebook出左o勒~
想學點整呢~就去買個ebook食譜睇下la~每個ebook食譜只售AU$1,想買ebook食譜就是呢度~ 
                              http://www.babyprinceworld.com/archives/1938 
又到聖誕~又到聖誕~la la la la~
喂!喂!喂!
聖誕節有咩攪先?會5會開 Party 呀?我呢~就會帶小王子返HK探婆婆同阿公,不過5會5記得你地嘅~點記得?米出個ebook食譜過你地law!係米好good先?
我個蛋糕靚5靚先?
咩話?5靚?
打你la na!
無錯!呢個就係我第二個ebook食譜o勒。今次教你地整Oreo 芝士餅!等o係呢個聖誕節,你地可以o係d朋友面前威下!同上次一樣,今之呢個芝士餅都係5洗用焗爐嘅,but 要用打蛋器,5用都得~~~打死人咁之ma!ok嘅,你5怕死米得law!
o拿!老老實實o勒~如果你真係有心學整餅嘅,電動打蛋器呢d野,真係5少得law!
今次嘅難度係2級!5難嘅~係煩小小啫!我o係ebook度出嘅食譜,係要人人都做到,盡量係零失敗率。而且用嘅材料同tools,都盡量係好容易買到,or 普通屋企都有嘅~點解?方便打斧頭ar ma~
呢個Oreo芝士餅係無蛋嘅,所以如果你係對蛋敏感嘅話,都食得bor~係米正先?
咩話?芝士?唓~我都5食芝士嘅!o拿!

此言差矣呀~因為我今之用嘅Cheese,係Mascapone Cheese。則係平時人地用嚟整Tiramisu o個種Cheese。

唓!米又係Cheese~有咩特別啫?
有!
Mascapone Cheese 係一隻意大利Cheese,如其話佢係Cheese,不如話佢係Cream會貼切d。呢種Cheese 好軟,好滑,無論係食或者聞,都係完全無芝士味嘅~直頭好似Cream一樣咁!所以就算你無5食芝士嘅,都會食佢,因為你食左都5知佢係芝士law!
如果你都想學整呢,就記得要密切留意"小王子天地ebook食譜之Oreo芝士餅"嘅出版時間o勒~