2010年10月21日星期四

肥頸鹿海鮮批盒



唉~
今年好似特別長,等極都等5到年尾咁嘅?

                               唉~灰-ing

往年呢個時候,我已經o係度嘆緊世界na。因為每年到左10月,咩比賽呀~考試呀~表演呀咁,都通通完哂。頂多就重有一個Concert ga啫!

但係今年,到今日為止,小王子重有一個考試,兩個Concert同一個Audition。快d完la~我想放假呀!12月我會帶小王子返HK探阿公同婆婆,如果你地o係HK見到我,記得同我打個朝呼喎!hahahahahaha.........

咩話?5知我咩樣?驚認5到我?
無理由ga喎!成條街裡面,你見到個無智慧but充滿美貌
o個個﹣﹣>米係我law!haha...係米好易認呢~~~~~~

年年到左呢個時候,學校都放軟哂d手腳。點解?年尾la ma~成績好5好、個細路乖5乖,都已成定局la!所以學校咩都實行好少理,總之就日日test呢樣,test o個樣la。重要攪一大堆5知咩咩咩嘅Project,要d細路參加。無嘅~
米就係等年尾可以o係個結業禮度,分下d豬肉獎之ma!

上個week有日,小王子同我講﹣﹣
小王子﹣﹣"媽媽!我真係一個5 lucky嘅人嚟ga!"

                  我心諗"咿?個仔開始有d腦la喎!"

我﹣﹣"點解呀?"
小王子﹣﹣"因為次次Mrs. Kennedy抽親野,都實抽5到我ga!"

我﹣﹣"o我~咁真係有d人好有抽獎運,有d人呢~就永遠都抽5到ga喎!媽媽都係無抽獎運ga!今次Mrs. Kennedy又播咩呀?"
小王子﹣﹣" School有好多,Mrs. Kennedy要抽人去做。我知ga~如果Mrs. Kennedy5係揀人,係抽ga呢~就實無我份ga na。but我好想去呀!"

記5記得小王子個班主任﹣﹣Mrs. Kennedy?佢偏心小王子ga,所以如果係揀人ga呢~就實有小王子份ga o勒!But今次用抽,一班得o個廿幾人,要抽15個,都抽5到小王子。hahahaha.......果然係幾黑仔!

其中一個Project係要做話劇咁,將澳洲掏金嘅歷史其中一段,引發戰爭嘅事做出嚟。琴日就係做話劇嘅日子o勒~做話劇之前,小王子走去問個老師﹣﹣>    
"隻狗無人扮喎!我可5可以扮隻狗呀?"
咁老師就話ok o勒~

(重點係小王子話佢扮狗叫好似ga喎!所以揚狗就最o岩bor!確實係吹脹ga!)

於是.....小王子就興高彩烈咁爬來爬去扮狗o勒~而小王子扮嘅呢隻狗,係會比人用槍打死嘅!

係名孚其實嘅.................﹣﹣﹣> 死狗!

呢個海鮮批係我琴晚整嘅,我真係落左蝦呀~蟹肉呀咁ga!係名孚其實嘅.................
           
                 ﹣﹣﹣> 上流盒<﹣﹣﹣
hahahahaha......