2011年2月16日星期三

肥o都o都豬三文治盒



有睇開小王子天地嘅blog友,都應該知道小王子係一條超級軟皮蛇。

前o個排我同小王子返HK探婆婆同阿公,咁o岩o係o個陣時,司徙華先生過左身。o個排電視不停咁播住司徙華先生嘅掉念會ar咁。有一日,我同小王子o係婆婆屋企,阿公就開左電視睇新聞,而我呢就係度織織復織織,至於小王子呢~就o係度攪嚟攪去,總之就5知o係度攪咩la。
呢一刻電視播緊司徙華先生嘅第N個掉念會.........小王子係咁問我佢地o係度做緊咩?(我以前都提過,雖然小王子講流利嘅廣東話,但係睇廣東話嘅電視節目,佢係睇5明嘅~因為有好多中文嘅詞語,平時應對係5會用到嘅。)

小王子﹣﹣"媽媽!佢地做緊咩呀?"

我﹣﹣"er......有個好人die左呀~"

小王子﹣﹣"咩人嚟ga?"

我﹣﹣"er........一個好famous嘅人law!"

小王子有鋪癮﹣﹣就係打爛沙盤問到篤!

小王子﹣﹣"媽媽!o個個係咩人嚟ga?"

我﹣﹣"ee er er......"企徒想就咁就混過去,點知.....

小王子﹣﹣"媽媽!o個個係咩人嚟ga?點解會咁famous嘅?"

我﹣﹣"er.......總之佢做左好多好好嘅野la~所以佢die左米有好多人好sad law!"

電視個鏡頭o岩o岩去到有d人起身以前同講對司徙華先生發生過嘅事.........

掉念者甲﹣﹣"以前我曾經問過司徙華先生,點解你5怕人鬧嘅?有咁多人鬧你,點解你會完全5怕ga呢?..........省下一萬字"

就o係呢個時候.......小王子突然間細細聲咁o係我耳邊講左一句說話.......

小王子﹣﹣"媽媽!I'm going to be famous~"重要係笑得好奸咁講~﹣﹣"吓?"

小王子﹣﹣"因為我都5怕人鬧ga ma~所以 I ’m going to be famous at the future" hahaha

我﹣﹣"...................(無言-ing~)"

吹脹~咁都比佢諗到!