2011年11月2日星期三

Halloween cup cake


琴日小王子考Piano,老師話小王子已經到左可以教人嘅Level o勒~不過睇小王子十下十下咁款,睇嚟都係蝕本貨嚟,今次真係回本無望na!

琴日考完琴,我帶左小王子去食雪糕同買禮物。小王子最後買左本厚過字典~講世界出名棋局嘅書,同埋一個IQ鎖。咩係IQ鎖? 呢~用鐵做,一係就叫你點樣拆開佢,一係就叫你點樣砌返原狀o個d呢!
我一聽見小王子話要去o個間shop度,我就知道佢一定係想買呢樣o野ga o勒~因為之前小王子已經o係呢間shop度叫我買過呢樣o野,不過我諗,呢d咁嘅o野一拆開左係一定砌吾返ga law!買到返屋企都係當垃圾ga啫~所以o個次我叫小王子再揀下其他o野先,吾好咁快就決定要買呢個IQ鎖。

咁琴日小王子考完琴ar ma~點都要獎下佢ga la,我都知佢想買呢個o野ga na,米由佢自己鍾意law,橫掂送o野比d細路,都係想佢地開心ga啫!你話係米?
呢d IQ鎖有好鬼多款ga,原來重有Level分ga 喎~由Level 1- Level 6,Level 6就係最難嘅,而琴日o個間shop呢~就淨係得Level 4、Level 5 同Level 6 嘅IQ鎖賣啫。小王子揀來揀去,揀左好鬼死耐,到最後小王子揀左兩個,小王子問我.....

小王子﹣﹣"媽媽!你話邊個好d呀?"
我﹣﹣"erm.......買個Level 5先la~無咁難ar ma,如果整到呢個,下次米再買個Level 6嘅嚟整law!"
我心諗"唓~邊個都一樣la,實整5到嘅,到最後米又係垃圾一件!"
於是小王子買左個Level 5返屋企玩~
一返到屋企,小王子已經急不及待要拆嚟玩o勒~
小王子﹣﹣"媽媽!可5可以open呀?"
我﹣﹣"好~你米拆law!不過你睇清楚佢本來個樣喎,因為一拆開左,你係一定5會砌得返ga law!"
5分鐘後~
小王子大叫﹣﹣"媽媽!我砌到na~我砌到na~"
我﹣﹣"吓?5係ar哇?"
小王子﹣﹣"係呀媽媽!你睇~"
小王子即時show比我睇,我心諗﹣"5係哇?呢個o野更係好易整ga o勒!"
於是我話﹣﹣"比媽媽試下~"
又過左5分鐘.......
我整來整去都整5到,心諗﹣"咿?咁難嘅~"
我扔低左IQ鎖o係台度,然後話﹣﹣>
                                              "5整na~"
小王子﹣﹣"媽媽!你係米整5到呀?"
我﹣﹣"更係5係la~"
小王子﹣﹣"係嘅~媽媽你係整5到嘅~"
我﹣﹣"唓~你都係整左一次之ma!"
小王子﹣﹣"咁我再整多次比你睇la~"
5洗十秒小王子又再砌返個IQ鎖一次,然後話....
小王子﹣﹣"o拿!我砌到na~媽媽你係米砌5到呀?"
我﹣﹣"唓~都5 fair嘅,我之前都無睇過佢係咩樣,更係砌5到la!"
小王子﹣﹣"好呀~咁我砌一次show你睇ar!"
又5洗十秒小王子又再砌返個IQ鎖一次比我睇。
小王子﹣﹣"o拿~"
我﹣﹣"er..........丫~媽媽突然間好攰呀,都係5砌na!"
小王子﹣﹣"媽媽!你係米整5到呀?"
我﹣﹣"更係5係la~我攰之ma!"
小王子﹣﹣"騎騎~係嘅~媽媽你係整5到嘅~"
我﹣﹣"咩啫?媽媽日日到呢個時間就眼瞓ga la~"
小王子﹣﹣"媽媽你砌5到~媽媽你砌5到~媽媽你砌5到......"
呢個時候小王子爸爸o岩o岩放工入門口....
我一見到小王子爸爸就大嗌﹣﹣>
                        "爸爸!你個仔變態ga~"

琴晚小王子瞓左之後,我同小王子爸爸講﹣﹣>

"以後買o野比個仔,咩都買到最難,等佢可以玩耐d!今次捉虫o勒~佢實叫我去買個Level 6嘅過佢玩ga law!"



d cup cake係我整比小王子星期一帶返學同小朋友一齊食嘅~我一共整左36個,整cup cake上面o個支糖整左我幾個鐘,整完哂d cup cake o個陣,我真係攰到企吾到law!










Tiramisu (order)


最僧人訂Tiramisu ga o勒!點解?賺得少ar ma


呢個係前兩日人地訂嘅Tiramisu,如果你係o係我face book嘅friend list度,咁應該一早就睇過o勒,因為我前兩日已經post左相

上我個face book profile度。
今日同聽日都無"嘩box",因為小王子要考琴,5洗返學!
 呢個Tiramisu上面o個d威化樹葉

,我係第一次整ga啫

!嘩~好食到呢~~~連小王子同小王子爸爸都話好食得好緊要呀

!我諗.....整一大盒嚟送比人,應該會幾正!hahaha...

呀~差d5記得左tim!今日就係我第一次記得嘅結婚週年紀念日o勒

~yeah!!!
不過無得出去食飯~(灰-ing!

)點解?都話左小王子

今日要學豎琴同法文lor,所以小王子爸爸話聽晚至出去食喎~不過因為小王子爸爸有追我個Blog,知道我想食片皮鴨,所以成話今晚會買隻燒鴨返嚟頂住先,聽晚再去食過真嘅片皮鴨

。Yeah~ 

咿!既然小王子爸爸有追我個Blog,

總之就寫埋想要LV la~失冊呀!!