2011年11月2日星期三

Tiramisu (order)


最僧人訂Tiramisu ga o勒!點解?賺得少ar ma


呢個係前兩日人地訂嘅Tiramisu,如果你係o係我face book嘅friend list度,咁應該一早就睇過o勒,因為我前兩日已經post左相

上我個face book profile度。
今日同聽日都無"嘩box",因為小王子要考琴,5洗返學!
 呢個Tiramisu上面o個d威化樹葉

,我係第一次整ga啫

!嘩~好食到呢~~~連小王子同小王子爸爸都話好食得好緊要呀

!我諗.....整一大盒嚟送比人,應該會幾正!hahaha...

呀~差d5記得左tim!今日就係我第一次記得嘅結婚週年紀念日o勒

~yeah!!!
不過無得出去食飯~(灰-ing!

)點解?都話左小王子

今日要學豎琴同法文lor,所以小王子爸爸話聽晚至出去食喎~不過因為小王子爸爸有追我個Blog,知道我想食片皮鴨,所以成話今晚會買隻燒鴨返嚟頂住先,聽晚再去食過真嘅片皮鴨

。Yeah~ 

咿!既然小王子爸爸有追我個Blog,

總之就寫埋想要LV la~失冊呀!!








沒有留言:

發佈留言