2011年10月27日星期四

科學怪人盒

時時都有人問我﹣﹣>"點解你身邊會有咁多攪笑o野發生ga呢?"
其實好多o野發生左,就咁睇落去係一D都5好笑ga,之不過如果可以換個角度嚟睇、笑看人生,咁所有o野又會突然間變得好有趣ga喎。可能因為咁,所以我第一次介紹小王子爸爸比我哥識嘅時候,我哥同小王子爸爸講左一句﹣﹣>
                     "你日日同佢一齊米好開心law?"
hahahaha.....講個秘密你地聽,其實我哥係個導演嚟ga,不過5話你地知佢係邊個,但係你地一定有睇過佢拍嘅戲ga law!

好!入返正題先~
琴日講到我做代課老師,但係攪笑嘅事又點會得一件至得gar?再講兩件好笑o野過你地聽下~
話說我教第一堂一年級嘅時候,對住先生位坐嘅~係一個男嬰!我第一眼見到佢嘅時候,我無出聲,淨係望實佢,心諗﹣﹣>
     "嘩!你明明重係BB嚟ga喎~你嚟學校做咩呀?"
男嬰眼仔碌碌咁望住我,我忍5住問左佢一句﹣﹣>
                              "你幾多歲呀?"
男嬰﹣﹣"6歲!"
我﹣﹣"你6歲?"

第二次我再上男嬰堂嘅時候,再望真佢~
心諗﹣﹣>
"你明明應該重o係屋企度食緊奶ga喎~有咩理由嚟讀一年級呀?"
於是我又再問佢﹣﹣"你真係6歲?"
男嬰﹣﹣"係呀!"

真係無言-ing~

間間小學都係朝早收功課嘅,我記得如果係上第一堂嘅話,學校係會預早10分鐘上堂,比d小朋友收哂功課至上堂嘅~但係次次我上第一堂,淨係收功課都要收成堂。呢個又話無做,o個個又話無帶,阿邊個邊個又話5係無做淨係無帶,阿邊個邊個又話阿邊個邊個有帶but無做........總之就係鬼話連篇,由其係o個d所謂嘅"行長"同"班長",全部都係誅事丁嚟gar。總之人地便秘都關佢地事ga law~


有一日我上上下堂,有兩個細路無nana嘈起上嚟,A又話B攞左佢支木顏色,B又話支木顏色係A偷佢嘅~唉~總之就係"now咁攪" la。
我攞起支木顏色嚟睇,又無寫名喎~心諗今次真係口同鼻咬o勒,正當我5知點算o個陣,我隨口問左一句﹣﹣>
                            "有無人知呢支木顏色係邊個ga?"
o靚仔甲﹣﹣"我知!我知!鍾先生我知道。"
我﹣﹣"係?你知道呢支木顏色係邊個gar?"
o靚仔甲﹣﹣"係呀我知呀~"
我﹣﹣"咁係邊個ga?"
o靚仔甲﹣﹣"我知呀鍾先生!你將支木顏色整斷佢,一人一半米得law!"
我啤住條o靚仔,心諗﹣﹣>
    "o靚仔家下係米玩o野呀?&^^%^$&^**)"
o個一刻我有一個好強烈嘅衝動,就係想即刻、立刻"的"條o靚仔出去,然後濕佢一鑊!

件事最後係點解決我真係5記得左o勒~不過睇嚟我EQ咁低,都係5係幾適合教書law!所以做老師5應該係"我的志願",應該係"我的夢想" 至真,重要係一個遙不可及嘅夢想嚟tim bor。





沒有留言:

發佈留言