2011年10月25日星期二

鬼鬼怪怪三文治盒


琴日講到我愛上左15年後嘅小王子爸爸,今日要講我同小王子爸爸結婚之後發生嘅事,未結婚之前,我同小王子爸爸一嬲都係自己一個人瞓~所以無咩同人share一張床嘅經驗,而攪笑嘅事就係因為咁而發生o勒~
我同小王子爸爸結婚o個時,係o係酒店度擺酒嘅。咁每逢你o係酒店度擺結婚酒,酒店就多數會送一晚房比新人嘅,o個晚擺酒攪到好夜,第朝又要一早比返間房人,其實o個晚都無咩點瞓。

事情係o係第日我同小王子爸爸返到屋企發生嘅~話說第二晚我同小王子爸爸返到屋企瞓,半夜我凍醒左,發現原來只要小王子爸爸一轉身,就會將所有被卷走哂,我見佢成條壽司咁,我扯極都扯5到d被嚟"come",成晚凍到死咁濟!但係慘痛嘅事又點會只係得咁少呢?跟住我發現﹣﹣原來小王子爸爸d鼻鼾聲係大到可以拆天嘅。5係講少ga,小王子爸爸o係一樓扯鼻鼾,樓下都聽得清清楚楚,o個晚我心諗﹣﹣>

                                        "今次奶o野na!"

小王子爸爸扯鼻鼾好奇怪,佢5係好似一般人咁扯。佢係由細聲開始,然後大聲、再大大聲、再再大大大聲、再再再大大大聲,然後再再再再一下勁勁勁大聲咁嘅。你知la~成晚無被"come",隔離o個個又鬼咁死嘈,所以我晚晚都係背住小王子爸爸打則身咁嚟瞓嘅....

初初結婚有一晚,小王子爸爸又扯佢o個d細、大、大大、大大大~勁勁勁勁大聲嘅鼻鼾,我o個時5知小王子爸爸呢個扯鼻鼾方式,瞓瞓下我以為佢尊登扮扯鼻鼾嚟嘈醒我,小王子爸爸越扯越大聲,到最後o個下勁勁勁大聲,我以為佢見我5醒就o係我耳邊度大聲咁扯。於是我即刻彈起身大叫﹣﹣>                            
                    "你係米玩o野呀?"


小王子爸爸﹣﹣..........................(無反應~)
我﹣﹣"重扮o野呀?"
於是乎我攞住個枕頭,起勢咁打小王子爸爸,重要一路打一路話﹣﹣>
                                  "玩o野呀!玩o野呀!玩o野呀!"
小王子爸爸﹣﹣..........................(無反應~)
吓?堅瞓ga?5係哇?我當時真係大打激呀~直頭O哂咀!!!!!
之後o個十幾年,小王子爸爸晚晚都係行雷咁聲,我就同自己講﹣﹣>
                           
      "我好幸褔!我好幸褔!我好幸褔!...."


我d friend話我係傻ga,不過我根本就改變5到小王子爸爸扯鼻鼾呢個事實,咁米唯有催眠自己law~而且可以同對自己最重要嘅人一齊,"聽"到佢把聲,知道佢就係o係自己身邊,呢個都係幸褔嘅一種嚟gar!5係咩?

同小王子爸爸結左婚三年到,我就發現佢夜晚瞓覺o個時,瞓瞓下會吾透氣,o個時我同小王子爸爸講佢可能有睡眠窒息症,叫佢要去醫生度check。不過小王子爸爸就一路懶懶閒,前兩年我迫佢去檢查,一check發現原來真係有睡眠窒息症,醫生話小王子爸爸一個鐘頭裡面停左58次呼吸,平均5夠一分鐘就停一次。由o個時開始,小王子爸爸每晚瞓覺都要帶住一個呼吸機嚟幚助佢呼吸。原來只要小王子爸爸一帶住個呼吸機,就5會扯鼻鼾ga喎~嘩!第一晚小王子爸爸用個呼吸機嚟瞓覺,o個晚我係十幾年內,第一晚一覺瞓到天光,真係要多謝佢個呼吸機na!