2012年11月19日星期一

Bear Bear熊飯糰盒



o係Sydney嘅Blog友請留意~
今個星期五(23/11)我又o係Church度開cooking class,今次教"聖誕小食之小小聖誕樹"。如果你都想嚟跟我學煮o野食呢就留個言,我比個地址你。
時間:23/11 早上10:00am
費用:材料費


有件事令我好谷氣!
o拿~講呢單o野之前一定要講埋前因嘅,而前因就係咁嘅.......
重記5記得年頭小王子o岩o岩升呢做中學duck o個陣,o係第一個term尾有個家長日呢?
你地又記5記得小王子因為係書蟲,所以自小學開次就慣左一路上堂一路刨書?重誇到連默緊書都無nana攞本書出嚟刨。咁小王子一嬲成績都好好,所以o個時o係"最高貴學府"度d老師由得佢刨,好少會鬧佢上堂刨書。

之但係嚟到"聚寶盤"就5同話法o勒~雖然有d科目嘅老師見小王子做哂佢要做嘅o野,就由得小王子刨,但係有d老師就絕對話No!
No!No!
咁小王子初初升到中學5知原來讀中學同讀小學係5同,於是開學頭o個幾個week佢都照樣上堂都"書不離手"。過左幾個禮拜之後我發現小王子次次落親堂都揸住本書,我知道佢一定又係上堂刨書,所以我即時同佢講以後5可以再攞住本書去上堂。而小王子之後亦都真係無再咁做o勒~
OK~
到左第一個term尾家長日,我同小王子爸爸去"聚寶盤"度見老師,講到成績小王子一定係無問題嘅,但係個個老師都話小王子初初o個幾個week有上堂睇書嘅習慣,但係之後就已經再無o勒~
我好開心因為小王子真係有聽到我講嘅說話。

又過左一個term,o係第二個term已o個陣"聚寶盤"派發頭半年嘅成績表,每科嘅老師都會寫評語。每科小王子都好高分,評語亦好好。唯獨係History,呢科係個阿伯教嘅,個阿伯只係比小王子7字頭嘅分數不特止,重o係個評語上面只講一件事﹣﹣>
          
                      就係小王子上堂睇書。
o個時我見到個成續表真係好嬲,因小王子只係頭o個幾個禮拜有上堂睇書,之後過左成個半term,十幾個禮拜小王子都已經改左呢個習慣,點解要o係個評語上面淨係寫呢樣o野呢?
做老師5係應該比機會d學生,教好佢地gar咩?點解淨係叉住佢地做錯嘅地方?而做得好o個d就當係佢地應份gar?

o個時我一睇到份成績表就同小王子講﹣﹣>
"你呢個老師好記仇,你以後要小心d,因為佢淨係會睇到你地d5好嘅o野,所以以後就算你做得好好佢都未必會比高分你,但係如果你做得5好咩?佢就一定會比你好低分。"

之後有日小王子同我講,原來媽媽講d野真係真嘅,因為佢有個同學只係試過一次上History堂遲到,但係個阿伯o係個評語欄度就只係講佢上堂遲到一樣o野。
所以呢年我時時刻刻都提住小王子上History堂要好小心,千奇5好比個阿伯有o野捉到痛腳。

好o勒~前題講完o勒~而家到我講我好好好谷氣嘅o野o勒!
小王子o岩o岩考完"聚寶盤"嘅年尾嘅大考,每科成績都有9字頭,而且好多科5係全級第一就係頭o個幾個。我一直都諗會5會小王子有機會考全級第一呢?但係......
上個禮拜尾小王子上History堂派考試成績o個陣,小王子竟然得68.5分!!!!!
呢度考History,全部都係靠寫文嘅~則係話無一個等定嘅答案,換句話嚟講係你鍾意比高分又得,比低分又得。
全級中一有8班,得小王子一班係呢個阿伯教。小王子話個阿會派卷o個陣同其他人講,因為你無寫呢樣所以我扣你分、因為你無寫o個樣所以我扣你分。小王子話個阿伯講左人地無寫o個十樣佢都有寫,但係到小王子呢,佢又話因為小王子無寫第十一樣,所以我要扣你分。
            喂!呢樣o野係無得咬gar喎~
不過佢無nana比個咁低嘅份小王子,就分分鐘令小王子嘅名次由頭一、二即時跌到幾十。所以我真係興過火C!
如果出年又係呢個阿伯教小王子History我就真係死得o勒~因為佢再整多一次咁比分,小王子就會個知道就算自己其他成績考得幾好都無用,因為只要一計埋History個分,考第一o個個就一定5係佢。
我真係5明呢d人點可以走去教書?5見得鍾意細路,又5見得對個科目充滿熱情。因為如果佢真係對個科目充滿熱情,佢一定會好想d學生都鍾意呢科,but佢而家做d咁嘅o野,好明顯係想佢地個個都怕左呢科,究竟佢係咩用心呀?