2011年3月29日星期二

小熊漢堡牛肉盒



琴日講到上個week小王子去左另一間學校度考成績試,o個日12:00pm考完試,小王子就要去Chamber music同上Cello lesson,根本無時間   ,莫講話食晏!咁我就更係o係School Tour 之後,即刻裙拉褲甩咁去買o野比小王子食la~不過......我同小王子爸爸就無得食na!小王子可以o係車度食o野,我同小王子爸爸又要搾車,又要陪小王子上堂。最後我同小王子爸爸要到晚飯時間至可以食我地嘅晏就。
其實我地咁樣車小王子去Sydney度學琴,都已經成兩年幾na~5好睇小搾o個6個鐘頭車,其實真係好 好 好辛苦!如果你地有追開小王子天地,應該知道我有病,係5搾得耐車,如果5係會搾搾下車瞓著覺ga!所以大部份時間都係小王子爸爸搾車嘅。小王子爸爸本身條腰骨就5好ga na~因為要搾咁耐車,攪到小王子爸爸條腰骨越嚟越嚴重。好多時小王子爸爸都痛到起5到身ga!but 5起身返工又無錢供小王子喎~
其實都幾無奈!!!

如果再5搬去Sydney,我都5知小王子爸爸重頂得咁樣車嚟車去幾耐?

上個禮拜小王子爸爸同小王子食物仲毒o個單o野,你地都知ga la~就係o個日o係Sydney度食錯o野,返嚟o個晚,小王子爸爸成晚肚痾,又發冷,攪左成晚。到星期一都無返到工!而小王子就隔左兩日至起,but小王子重慘又痾又嘔兼發埋燒,無返學兩日呀!而就係因為小王子爸爸星期日o個日痾到起5到身返教會~於是我同小王子就同身蟻o勒......

本來我地一路都係去中文教會嘅,但係因為想小王子開始學聽道,所以由舊年開始我地轉左去第間英文堂教會度聚會。就係小王子爸爸起5到身o個個星期日,佢地嘅中文堂無司琴,所以請小王子爸爸幚佢地做一日司琴。點知.........小王子爸爸病左,返5到去教會。咁我唯有帶小王子返去教會頂小王子爸爸彈琴,如果你有返開Church嘅~應該都知道係無咁細個做司琴,回應詩歌重要係去到至知係咩,想練都無得練。加上小王子d中文未好到可以睇得哂佢地唱o個d歌詞,你都知la~就算一早講左要唱幾多次,到真o個陣~領詩o個d人就更係會5跟將法ga law!佢地咁唱法,小王子d中文又5夠好~攪5掂ga!所以我要坐o個小王子隔離,一路聽住佢地唱到邊度,然後指比小王子睇。
如果你有返開教會~都應該知道,教會係一個好奇怪嘅地方,就係.....

5叻唱歌o個個一定係負責領詩嘅~
5識煮飯o個個呢?就一定係負責o係教會度煮o野,
而講o野gear gear吉吉o個個呢~偏偏就係做主席ga喎!

至少我返開o個d係咁,所以o個日o個兩個領詩唱得走音係一d都5出奇嘅~
5走至出奇好5好?
 不過兩個人唱到4步咁~我都好少見。o個日佢地兩個簡直係打亂將,又快又慢,唱下呢度又唱下o個度,好彩我機警同小王子醒目,至可以全身而退咋!真係抺一把冷汗~