2012年5月15日星期二

夾心朱古力波



親愛嘅Blog友們,又到左萬眾期待、車見車載、官才見到都會打開蓋嘅﹣﹣>
                                 "嘩Box教室"嘅時間o勒~
hahahaha.........
今次要教大家嘅o野亦都係間單、易做、零失敗之餘又要睇落勁到嚇得死人。因為做到咁至為之"最高層次"。wah hahahahaha.........C9萬歲!C9萬歲!C9萬萬歲!
如果你打算開Party,一或係你家小公主or小王子嘅學校又玩o野,要家長帶野返學校充數.....o拿~呢個"夾心朱古力波"就係你不異之選la!簡單、易做、連味都5洗調,會有幾難先?簡直就係另一個"零失敗"之作。若果有某百彈齋主話你整得5好食,你就答佢﹣﹣>
              "係d朱古力味5好啫!5關我事,事關我都無調過味。"
最 最 最重要係佢整到出嚟個樣嚇得死人ar ma~貌似好勁咁。

                o拿!o拿!o拿!呢d米係吞pop o野law!
今日要教係地呢個"夾心朱古力波"嘅難度係初級,但係如果你自認烹任功夫了得,話咁易就可以將呢個"夾心朱古力波"由初級組升呢去到中級組o勒!其實初級組同中級組嘅分別係左於你最外面o個層係coat d咩?如果你揀coat 溶朱古力,咁呢個"夾心朱古力波"就即刻由初級組變成中級o勒~因為對好少整西餅嘅人嚟講,溶朱古力同浸朱古力絕對5係一件容易嘅事嚟。


材料:
黑朱古力/牛奶朱古力  200g
鮮忌廉  100g
即溶咖啡粉/美綠  10g

麥提沙
果仁夾心朱古力(eg. M &M)
果仁碎(eg, 杏仁)
無糖朱古力粉 (已篩過)
糖粉(已篩過)

For 高級組 only: 
黑朱古力/白朱古力


1. 將果仁切碎,用白鑊炒至金黃,放涼備用。

    
2. 用小火將鮮忌廉煲至微滾,息火。(切勿煲至大滾)



3. 加入即溶咖啡粉及黑朱古力


4.用匙慢慢攪至完全混合及所有朱古力溶化。 
將朱古力醬倒入容器內,放入冰箱內冷藏一小時。

5. 用匙將已雪過的朱古力醬分成小份
(如包麥提沙or M&M每份大慨1.5tsp)。


7. 將麥提沙用手"us"入朱古力醬內,
    再將每小份朱古力醬包住麥提沙(或果仁朱古力),
    搓成球狀,如太痴手可用糖粉當手粉。
    將已包有麥提沙夾心的朱古力球放點冰箱,冷藏一小時。

以下開始分組別o勒~
初級組組員:
變化一. 將冷藏過的夾心朱古力球滾上薄薄一層無糖朱古力粉即成。

變化二. 將冷藏過的夾心的朱古力球滾上果仁碎,再用手輕輕將果仁碎壓入朱古力球內,滾圓即成。


變化三. 將冷藏過的夾心的朱古力球滾上糖粉即成。

中級組組員:

變化一. 將冷藏過的夾心的朱古力球滾上薄薄一層糖粉,再浸入溶朱古力內,等第一層朱古力凝固支再上第二層溶朱古力。最後自行加裝飾。

溫馨提示:
*用足個份量做出嚟嘅"夾心朱古力波",咖啡味會比較重,打算做比小朋友食嘅Blog 友,我提議用Milo粉代替即溶咖啡。
*我習慣用黑朱古力嚟煮o野食,因為我覺得黑朱古力嘅朱古力味比牛奶朱古力濃。
* 將夾心的朱古力球滾上糖粉再浸入溶朱古力內嘅原因,係因為上過糖粉嘅朱古力波再浸溶朱古力,溶朱古力會上得靚d。
* 高級組嘅同學,Coat兩層溶朱古力嘅原因係如果只上一層朱古力面可能會烈開,如果上兩層就5會有呢個情形發生,兼夾完成品亦會較靚。
*糖粉及無糖朱古力粉一定要用篩洒過才可以滾上朱古力球,否則會成粿粒,影晌最後美感。
*不要包太厚的軟朱古力層,會影晌口感。
* 做好嘅夾心朱古力波,如果天氣5係太熱嘅話係無需放入冰箱內,因為呢個夾心朱古力波食落嘅口感係,最裡面o個粒朱古力脆,而外面包住佢o個層呢就係軟朱古力嚟嘅。最好係o係室溫下食用。
*冰箱係指平時用嚟放牛油o個格,5係放雪糕o個格。