2011年10月19日星期三

鬼眼盒
































講今日嘅話題之前,我要講d背景你地知先~小王子有樣o野係好似小王子爸爸嘅。係咩?就係個身形o勒~小王子爸爸成6尺二,手腳超長兼個pat pat勁凸。hahaha....係呀!小王子同小王子爸爸一樣﹣﹣>
                                          個pat pat係勁凸ga law!

o係則邊望過去,佢地兩個條腰同個pat pat係成個C字ga,真係誇lala ga~

點解我要講呢樣o野比你係聽?因為今日嘅好笑o野就係關於佢地個pat pat o勒!

你地都知道個個星期六,我地都要搾6個鐘車去Sydney度同小王子學Cello,又要去雪梨音樂學院上堂。一年真係5會多過兩個星期六可以留o係度,5洗去Sydney ga咋!星期日又要去教會,個個禮拜日一完教會就要即刻返屋企同小王子練琴。所以對於我地嚟講~係無Weekend ga。
前個星期六,雪梨音樂學院放假,咁o岩小王子個Cello老師要去美國茱莉亞音樂學院做客席講師。所以o個個星期六我地 5 洗去Sydney ,嘩!無nana有日假期喎~我好開心呀!o個日我諗﹣﹣>"咁難得有日假期,一定要慶祝下至得!"

於是我同小王子爸爸講﹣﹣>"不如今晚出街食飯la~"

我地平時好少出去食飯ga!一來可以慳d la~二來....根本呢度都無咩好食,又貴又5好食,咁重出去把鬼咩?

o個日小王子爸爸叫左個炸子雞,小王子其實幾鍾意食雞gar。o個日食食下,我望下~望下~

                                          "咿?個雞尾炸得咁~脆嘅?騎騎~騎騎~"


於是我同小王子講........

我﹣﹣"小王子(化名)呀~你知5知成碟Chicken最好食係邊舊呀?"
小王子﹣﹣"5知呀?係邊舊呀?"
我指住舊雞pat pat﹣﹣"就係呢舊o勒~呢舊係成隻雞最好味嘅地方na!"
小王子﹣﹣"係?"
小王子爸爸立即幚拖﹣﹣"係呀!係呀!"
小王子﹣﹣"咁呢舊係Chicken嘅邊度嚟ga?"
我﹣﹣"重之呢度就係Chicken最~好食o個度la!5信你問下爸爸~"
小王子爸爸﹣﹣"係呀!係呀!"
我﹣﹣"我同你講la~呢舊雞係最適合你同爸爸食ga na,我食就無用na~"
小王子﹣﹣"點解呀?"
我﹣﹣"騎騎~以形保形ar ma!"
小王子﹣﹣"咩o野係以形保形 ar 媽媽?"
我﹣﹣"以形保形米則係你食邊part就保邊part law!"
小王子﹣﹣"咁呢part係邊part呀?"
我﹣﹣"o拿~總之你信我la~最好食就係呢舊ga na!"
(查實呢個時候我同小王子爸爸已經笑到張台反咁濟ga na)

小王子望住個雞pat pat,一路夾起舊雞pat pat就一路自言自語咁.....
望住小王子放舊雞pat pat落個口度,我已經笑到個肚痛到就快死,hahahaha.......

小王子食完之後我問佢﹣﹣"好5好食呀?"
小王子﹣﹣"OK la~媽媽呢度究竟係Chicken嘅邊度嚟ga?"
我﹣﹣"你估下la!"
小王子爸爸﹣﹣"係呀!成隻雞係得一個呢度ga啫~你話係邊度丫?"
小王子﹣﹣"er.......eyes?"
我﹣﹣"吓?咩你得一隻眼ga咋?我講緊地球d雞喎,地球d雞5同你planet o個d ga喎~"
小王子爸爸﹣﹣"你話隻Chicken邊度係得一個gar?"
小王子﹣﹣"erm........tail la~"
小王子爸爸一路笑一路話﹣﹣"嗯~再中間小小la!"
小王子諗下諗下.......突然間話pat pat!
我同小王子爸爸o個陣已經笑到死咁濟~
然後.....


小王子突然間用手撥下撥下,好似聞到d好臭嘅o野咁,笑住咁話﹣﹣>
                                                                                 
"EE......我食左個雞pat pat呀~hahahaha..."