2011年8月16日星期二

國際象棋格仔餅盒


之前米提過小王子代表學校驘左全省
國際象棋初賽嘅,琴日就係全省國際象棋總決賽,如果驘埋今次就係全省總冠軍,可以代表省去掙全國冠軍,再驘埋呢~就可以去掙世界第一ga na!


比賽係term賽,一term4個人。雖然我5係好識其實係點計分法,但係我知道係要講戰術同陣形嘅,邊個係Team Captain,邊個捉第一第二同第 4 ,都會影晌到驘輸。通常捉得最好o個個就係Team Captain,而Term Captain就係捉第一嘅,每個小朋友都要捉8局,Team Captain呢就會對返人地嘅Team Captain,則係捉得最好o個個就要對返人地term捉得最好o個個,如此類推~捉第二 o個個就係全term第二捉得最好嘅,咁佢就會對返人地team第二捉得好o個個。


而小王子 一向都係Team Captain,小王子話佢地team第二o個個好想做Team Captain,咁小王子又超無所謂嘅~王子話如果佢想做Team Captain,咁我捉第二la!但係今次係大賽喎~
我同小王子講﹣﹣"問下chess coach 4眼蛇先決定la,而家5係邊個做Team Captain嘅問題,係點樣至可以驘嘅問題呀!"


於是我send左email問4眼蛇,究竟邊個捉第一最好,4眼蛇話小王子一定要捉第一,4眼蛇話呢次比賽會好難,所以就算小王子捉第一都5擔保佢地一定會驘,只係驘嘅機會會大d啫!
我同小王子講,叫佢返去同其他三個人講4眼蛇嘅提議,我叫小王子一定要同佢地講,﹣﹣
"邊個做Team Captain都5係重點,最緊要要記住我地嘅目標﹣﹣>就係一定要驘!"


其實我咁講5係真係一定要佢地驘,只係 一team人出去比賽,示氣真係好緊要ga!我5想d小朋友為左邊個做邊個位,而忘記左咩o野至係重點law!
好彩小王子一嬲都5係o個d"串串烘"招績仔,所以其他人都好服佢,5會覺得小王子係想做話事人至要做Team Captain。
我知道全省排第一o個個細路都會去比賽,其實要小王子佢地驘,根本係無可能ga law!所以我同小王子講﹣﹣"第一你地就無可能ga na,如果你地攞到第三,or 第4已經好叻ga na!"
小王子好緊張今次嘅比賽ga,佢攪到連我都緊張埋一份,平時我無咩理小王子嘅Chess Competition ga。但係o個日就係成日個心"籮籮亂"咁law!到我接小王子放學 o個陣........
我﹣﹣"點呀?今日比賽點呀?"
小王子攞住個獎座話﹣﹣"你睇~媽媽!"
我﹣﹣"吓?第一?"
小王子﹣﹣"係呀!第一呀~"
我﹣﹣"5係哇?"
小王子﹣﹣"媽媽!呢個係我地school歷史性第一次攞到國際橡棋全省總冠軍呀!"
我﹣﹣"吓?"
跟住Cap水Sir搾住架坐滿小朋友嘅Van o岩o岩經過我,Cap水Sir停低,o係架車入面大聲同我講﹣﹣>
"勁呀!歷史性第一次呀~"
總之我真係形容5到佢地成班當時有幾開心,小王子開心到直頭失控,我聽到佢攞左第一,開心到流眼淚咁濟!重記5記得得4隻手指嘅哈比人?佢o係小王子o個term度捉第4嘅,小王子話哈比人開心到喊,不停咁攬住其他同學。我就咁聽都覺得好感動呀!
小王子話佢地驘左之後,Cap水Sir 同佢地講﹣﹣>
"你地係米應該為你地嘅Chess Coach歡呼三聲呢?"


查實Cap水Sir係想d小朋友為佢喝采嘅,點知小王子答﹣﹣>
"講得o岩!同學們,等我地一齊為4眼歡呼三聲la!"
小朋友們﹣﹣" hur-ray!hur-ray!hur-ray!"
激到阿Cap水Sir死死下!hahaha.........