2010年8月18日星期三

生日蛋糕飯糰盒



5怪之得人地話"學校係社會嘅縮影"呀!小王子間學校d人現實到呢~~~~琴日小王子放學o個時同我講,因為佢o係校同做過   Guess performer,所以佢突然間成為左"STAR",兼其他小朋友特然間個個都"LOOK UP" on佢。而d"老師"呢~就即刻對佢另眼相開咁!
           
唉~cheap boom boom ar!

記5記得我以前提過,小王子班裡面有個鬼仔﹣﹣超歧視有色人種,重尊搵d有顏色嘅人嚟蝦。(真係好笑呀!邊個話"白色"5係色嚟ga?透明至叫無色喎~如果佢係透明我就話佢勁!)佢更係有蝦小王子la~你地都知o個d"技安"蝦人,米就係想見到你喊呀~5開心呀~總之你越大反應咩?佢就越開心。咁o岩佢遇着小王子EQ奇高兼夾超級"軟皮蛇",佢蝦小王子o個陣,反而比小王子吹到佢脹。所以佢一嬲都係抱住當小王子"透明"嘅態度嘅~(咿?小王子變左透明喎~咁米則係天下最強law?hahaha..)點當小王子透明?就係因為佢比小王子吹到脹,蝦5到小王子,所以次次佢見到小王子都會用"我時運高,睇你5到"呢招tall鳥証冊。

小王子話"技安"o係學校係屬於"Cool kid" 類。小王子話"Cool kid" 讀書多數5叻,但係運動就係No. 1。小王子話呢d"Cool kid"好多人鍾意,總係會聯裙結黨咁一齊嘅﹣﹣米就係蝦蝦baba law!不過讀書叻呢~就反而會比人叫做書虫,所以讀書叻嘅人多數會走埋一堆,一來因為無人鍾意同呢類人玩,二來比人蝦起上嚟,人多~點都有個照應ar ma!而小王子就係屬於呢班"書虫"類o勒~

點解我要講"技安"呢?因為小王子講,o個日佢o係school assembly度表演之後,阿"技安"塊而已經係黑過墨豆。到琴日o個d超現實嘅小朋友,因為覺得小王子勁,個個圍住要同小王子玩,最令"技安"嬲嘅係連佢d黨員都5采"技安",掙住要同小王子玩,咁你話係米激到阿"技安"死先?

我同小王子講~呢d而家至同你玩嘅小朋友,5係你嘅true friends。o係你重係Mr. Nobody嘅時候,sit beside你、support你,o個d至係你嘅ttrue friends
。千其5好因為而家有好多人同你玩,就5記得左你o個d true friends呀!o個d而家至想同你玩嘅人,你"Hi -Bye"得o勒!

今日呢個"嘩box"個生日蛋糕飯糰,其實係個幾層5同色ga!but一放左落個盒度就見5到lu~~真係可借呀!