2010年3月10日星期三

花邊盒



終於! 今日5洗"PO"去學校度攞野比小王子o勒~~
原定琴日整嘅cookies, 因為小王子嘅帶"hit" 而整5到。所以今日我終於可以整cookies o勒~~~


有blog友話睇完琴日篇blog, 笑到佢噴飯! 又有blog友留言話想睇小王子嘅攪笑o野!其實小王子嘅攪笑o野,真係多到夠出書~~~我諗我出本

   "小王子之101件玩 o野事件"

應該會比我出本食譜快!hahahaha.......
所以我會不定時post小王子嘅攪笑o野,如果你都係小王子嘅粉絲,就要留意啊~~~~~



熊寶寶盒



點解今日會咁遲至post相呢? 因為Mr 小王子今日5記得帶homework book返學,我執執下野見到本homework, 所以我又即刻攞住本homework book "PO"去學校度比佢,如果5係要罰ga! 唉~~~做阿媽又點寫得個仔比人罰至得gar!

琴日小王子學校水運會,令我想起一件發生o係舊年水運會嘅搞笑野~~~小王子學校嘅水運會係5洗自己報名嘅,佢學校規定所有學生都要識游水,如果5識游水PE就5合格,兼所有課外活動都5準參加,一直至到你游到25米為止! 學校o係水運會之前一個月就會同你試游,然後就會安排游幾多場比賽,每人至少要游一場! 

小王子運動一嬲都係ma ma, 5係第一,又未到第尾咁law! 所以我一向對學校嘅運動會呀咁都無咩寄望嘅~~舊年小王子游一場比賽.而家d學校好先進,5止功課上網做,連運動會邊個同邊個一組,同咩水比賽,連幾點係你o個場都可以一早上網睇. 就好似賭馬d賽前預測咁,5洗比,淨係睇下同邊個一組,你就知道可以收皮!hahaha....

舊年我一早就知道小王子會同A,B同C同學4個一組比賽,放學嘅時候,小王子同我講佢攞第三!

"咿?OK 喎!叻仔呀!" 我心諗"佢有名次已經係好勁ga na!" 點知...到食dinner o個時佢話.....

小王子--"爸爸!我今日游水攞第三呀!"
小王子爸爸--"係呀?叻仔!"
小王子--"媽媽我出年5想去swimming carnival , o個度好污租ga!"
我--"5去得5得ga?"
小王子--"更係得la~~今日都有好多人無返學ga!"
我--'係?邊個呀?"
小王子--"米阿A同學同阿B同學law!"
我--"吓

?阿A同阿B今日無返學?" 心諗"5係哇?咁米得返兩個人比賽?佢攞第三? 天父你5係咁對我下哇?"
於是我問小王子--"A同B今日同你一組比賽ga 喎!佢地無去咁你o個組米得番兩個人?你攞第三?

"
小王子--"媽媽你點知ga? 係呀!得番兩個人,所以老師米叫多一個人嚟我o個組度一齊比賽law!"

當時,我同小王子爸爸真係有一堆黑線,baba聲咁o係我地個頭度"噓"落嚟!得3個人比賽佢攞第三?
可能無同你地提過,小王子係一個超樂觀嘅人,所以佢5覺得3個人比賽攞第3,則係包尾!真係比佢吹到脹呀~~~~

今年叻仔左,琴日游5場比賽,好似一場第三,一場第5,一場第一!我今次醒呀

~~即刻問佢有幾多個人一齊比ga 先~~~hahaha....好彩佢今次話12個人一齊比ga啫! 人人游水都係自由式游得快過背泳嘅,but小王子呢就游背泳快過游自由式喎!小王子爸爸上次都已經話"有無攪錯呀?

" 今次重比佢o係背泳到攞埋第一!真係5話佢係外星人都5得呀!