2012年9月17日星期一

三個嘩鬼三文治盒



天父愛世人~對我佢又點只淨係錫我一個小王子呢!

天父錫我呢個小王子極奇特別又超奇趣gar!

o係學習方面嚟講,小王子確實係個天材之但o係學習以外嘅事呢~
小王子查實係個生活白痴,對日常生活嘅o野係完全攪5掂,根本就係無辦法照顧到自己。所以到家下12歲我都要好似揍BB仔咁嚟揍佢。
就好似去廁所咁,如果我5叫佢出嚟~不論小王子係Wee or Poo佢都會死守住個塔,慌死有人會同佢搶咁無十幾分鐘都5會出嚟。
食完飯去洗手,之但係如果我無叫佢用soap咩~小王子就係咁用水沖一沖就算。
沖個涼嚟講,若言無我坐o係度望住佢,一路提住話查Soap la~洗頭na~沖水la~喂!落護髮素呀......咩呀?未沖淨dSoap呀!........小王子係分分鐘沖半粒鐘都未行到出個廁所門口。
我一嬲都5比小王子一路食野一路睇書,點解?係米因為對消化5好?
非也~非也~
係因為每次當小王子一打開本書,咁所有應該要做嘅野都會用多100倍嘅時間至會完成到。
一路食野一路睇書?咁佢餐飯肯定要食足兩粒鐘

以前細個重誇~
小王子自細就5鍾意食o野,乜鬼都話5食,細個我餵小王子食飯,我要一路咁同住小王子講﹣﹣>
呀~ ma大口。
𡁻~
吞~

o拿~係每個動作都要叫住,全聲控gar!
我家小王子天生係全自動﹣﹣全自己(我)聲控郁動!
小王子就快去到一個"無我叫佢,佢連氣都5會透"嘅地步gar o勒~幾cute至得gar!

之前米提過"聚寶盤"規定所有學生都要選修一樣Sport嘅~
重記5記得小王子第一個term揀左打網球?終於因為泎波對泎波,於是成場球都無人打得返個波過對面場,打打下波小王子直頭坐左o係個網球場中間度hea。
第二個term小王子由打網球轉左去踢波
再一次係
泎波對泎波,成班o靚仔連個波都未知o係邊就係咁猛踢空氣。
呢個term小王子終於可以揀返佢自己一路都想玩嘅Sport o勒~呢個Sport要呢個term開始至比Year 7嘅小朋友揀嘅。係咩?
你地重記5記得呀?
就係劍擊o勒~
唉~小王子終於都揀到一樣,5洗我擔心佢哂親,又5怕佢比人踢親,兼著住咁厚套衫睇怕莫講話係劍,刀槍都應該不入嘅盔甲睇怕小王子都應該無得傷na掛?
咿?小王子連劍都學埋點灑,咁遲d若然小王子學埋騎馬,咁米成為真正嘅白馬王子law?


嘩~全自動聲控白馬王子呀~勁呀!