2012年7月24日星期二

Cake Pop(嘩!Box教室)



原來小王子呢個禮拜去Camp係流料~查實9月去至o岩!不過要收o個三舊水係堅嘅,因為我已經比左。
等我重諗住小王子呢個禮拜去Camp,鬼咁死開心tim。等我重同小王子爸爸講....
我﹣﹣"我呢個禮拜要好晏好晏至瞓~又要好晏好晏至起身!"
小王子爸爸﹣﹣"hahaha.....點解呀?你好攰咩呀?"
我﹣﹣"我5理~總之我要好晏至瞓軍好晏至起身,我要興祝我嘅自由。"
小王子爸爸﹣﹣"hahahaha...."
點知......不來5係呢個禮拜去!!唉~灰-ing!


又到左"嘩!Box教室"嘅時間o勒~首先要向你地道過歉先,因為錄今次"嘩!Box教室"嘅時候小王子o岩o岩出風癩。所以我o係個Video度個腦係完全放空嘅,老實講有d位我自己都5知自己想做d咩?所以你地可能會發現今次嘅"嘩!Box教室",d相比平時差d。But張就下la~小王子5舒服ar ma,我見到佢身上面d風癩,又紅又腫兼且痕到小王子叫救命,我真係肉都赤埋,又幚5到佢,淨係不停咁同佢講﹣﹣>
                  "如果可以,媽媽情願代你痕呀!"


好o勒~講返今日個正題先下,一直都有好多Blog友留言叫我教整Cake Pop,之但係之前我出左 Cake Pop嘅ebook食譜,所以5可以o係"嘩!Box教室"度教你地整,今次我寫左個新食譜嚟教你地。o拿!今次呢個棒棒蛋糕係比我之前出ebook o個個食譜甜d嘅。我會嘗試繼續研發無咁甜嘅cake pop食譜,又試者去搵d我覺得少甜嘅cake pop食譜比你地。我打算o係鬼節之前教你地整多幾款用嚟攞返學校充數嘅cake pop,因為我已經有d超應節嘅cake pop款na。BUT~要比d時間我!

白Pop材料:
鮮忌廉  45ml
白朱古力  100g
麥維他消化餅  80g

黑Pop材料:
鮮忌廉  45ml
黑朱古力  70g
麥維他消化餅/朱古力餅 80g


溫馨提示:
1. 其實5一定要用麥維他消化餅嘅,你可以試下用其他餅。
2. 盡量5好雪得太耐,如果真係雪耐左,一定要放o係室溫下回左溫至好開始做。
3. 白pop係會比黑pop甜嘅,如果想無咁甜可以用白pop coat黑朱古力,or 黑pop coat白朱古力。
4. 如果買5到專整cake pop嘅紙棒,可以用雪條棍代替。
5. 第一次做cake pop嘅blog友,我提議淨係用朱古力嚟coat外面o個層,因為溶嘅朱古力比溶嘅Candy melts希d,做嘅時候會易控制好多。